مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب  آیا ضرورتی دارد که بین دختر و پسر که عقد می باشند دوران نامزدی وجود داشته باشد؟؟؟
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

سیدمرتضی هستم. از تاریخ 03 اردیبهشت 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 11 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
 آیا ضرورتی دارد که بین دختر و پسر که عقد می باشند دوران نامزدی وجود داشته باشد؟؟؟

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

 آیا ضرورتی دارد که بین دختر و پسر که عقد می باشند دوران نامزدی وجود داشته باشد؟؟؟

یکی از دورانی که بسیار حسّاس پر مخاطره می‌باشد دوران نامزدی است که اگر با این دوران با ظرافت و مهارت برخورد شود، تبدیل به شیرین ترین دوران زندگی هر یک از دختر و پسر می شود و اگر به طور صحیح برخورد نشود ممکن است تلخی هایی را برای هر کدام از آنها به همراه داشته باشد. در همین رابطه کارشناسان ازدواج بر این باور هستند که وجود دوران نامزدی برای ازدواج لازم و ضروری می باشد. در این باره در سخنان عامیانه این موضوع مطرح می‌شود که یک روز دوران نامزدی بهتر از یک سال زندگی بعد از عروسی است. اگر چه در ظاهر این سخن مبالغه آمیز است اما حقیقتاً دوران نامزدی از جهاتی مهم‌تر، پربارتر و سازنده تر از دوران پس از عروسی می باشد و می توان اینگونه گفت که شالوده و پایه های زندگی آینده در این دوران بنا نهاده خواهد شد.

بنابراین با توجّه به اینکه در این دوران فرصت ملاقات و دیدار های با یکدیگر بیشتر می شود و از طرفی دختر و پسر از یک آرامش روانی بیشتری برخوردار می شوند، به همین خاطر زمینه شناخت روحیّات و خصوصیّات یکدیگر به وجود می‌آید که همین مسئله اگر به طور صحیح از آن استفاده شود، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. در همین رابطه در مطلب بعدی به برخی از ویژگی های این دوران اشاره می نماییم.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما