مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب آب در کوزه و ...(اهمیت قرآن)
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

محمدباقرعلیزاده هستم. از تاریخ 15 بهمن 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 4 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
آب در کوزه و ...(اهمیت قرآن)

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ شنبه, 29 مهر 02


قرآن سفره الهی است و این سفره به اندازه صاحبش که پروردگار کریم است دارای نعمت و برکت است. حال اگر ما نمی توانیم بهره ای از آن ببریم مشکل ماست. این کم ظرفیتی ماست که در کنار بزرگترین سفره الهی نشسته ایم و باز گرسنه ایم و نه تنها برای رفع گرسنگی مان دستی به آن سفره نمی بریم بلکه دست گدایی به سوی غرب دراز کرده ایم و هنوز که هنوز است نشخوارهای به اصطلاح علمی آنان را در مراکز عالی علمی مان قاب می گیریم. هنوز که هنوز است فکر می کنیم روانشناسان رفتارگرا و شناختی می توانند گره از مشکلات روان انسان باز کنند و با خیال خام، دستورهای مدیریتی و ... آن ها را که خاستگاه اومانیستی ضد الهی دارد سرلوحه مدیریت هامان قرار می دهیم. هنوز که هنوز است سیاست خارجی مان از همجنس گرایانی چون میشل فوکو تاثیر می پذیرد و درد اینجاست که جوان مومن ما در همین گوگل پلاس می نویسد مرحوم فوکو! چنین گفت و چنان گفت. بالاخره از ماست که بر ماست. خدا کمک کند که برگردیم.
قَالَ الْإِمَامُ ع: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص‏: إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ مَأْدُبَةٌ اللَّهِ‏ تَعَالَى فَتَعَلَّمُوا مِنْ مَأْدُبَةِ اللَّهِ‏ عَزَّ وَ جَلَّ مَا اسْتَطَعْتُمْ، فَإِنَّهُ النُّورُ الْمُبِينُ، وَ الشِّفَاءُ النَّافِعُ فتَعَلَّمُوهُ، فَإِنَّ اللَّهَ تَعَالَى يُشَرِّفُكُمْ بِتَعَلُّمِهِ.
امام حسن عسگری علیه السلام از قول رسول خدا صلی الله علیه و آله می فرمایند: قرآن سفره الهی است، هرچقدر که می توانید از آن بهره ببرید این نور آشکار و شفا دهنده ای نافع است، وقتی شما آن را فرامی گیرید شریف می شوید و بالا می روید.(تفسیر امام حسن عسگری علیه السلام،ص60)

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما