مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب آثار و برکات حفظ حریم ها میان زنان و مردان
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

مهدی هستم. از تاریخ 24 اردیبهشت 1397 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 34 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
آثار و برکات حفظ حریم ها میان زنان و مردان

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

 از آنجایی که خداوند متعال خالق ما انسان ها می باشد، به همین دلیل برای ما دستورات و قوانینی را انتخاب کرده که در دل آنها منافع آن به خودمان برمی‌گردد. خداوند به همه امور آگاهی دارد و کارهایش را از روی حکمت انجام میدهد. بنابراین هر دستورش منشاء فوائد روحی زیادی می باشد که از جمله این دستورات رعایت حفظ حریم در روابط مردان و زنان می باشد. به همین خاطر سعی بر آن داریم که به برخی از آثار حفظ این روابط اشاره نماییم:

1). خشنودی پروردگار به واسطه ی حفظ حریم‌ها: در واقع کسی که دستورات خداوند را انجام داده، به نوعی سپاسگزار از خالق هستی می باشد و اين امر آن قدربزرگ است كه با هيچ اثر ديگري قابل مقايسه نيست، چيزي كه انسان را به بهشت نزديكي به خدا نزديكتر مي كند.

 2). پرهیز از اذیت و آزار دیگران: گاهی اتّفاق می افتد که به خاطر عدم رعایت این حریم ها انسان ها دچار اذیت هایی می شود که از جمله آنها اذیت و آزارهای خیابانی دختران بد حجاب می باشد. حفظ حریم ها سبب می شود که این اذیّت ها از بین بروند.

 3). پرهیز از قرار گرفتن در جایگاه تهمت: باید بپذیریم که خواسته یا ناخواسته افرادی که توجّهی به این حرمت‌ها ندارند، مورد تهمت دیگران واقع می شود. اما کسی که حافظ این حریم‌ها باشد از آرامش روانی بیشتری برخوردار می‌شود و کسی نمی‌تواند به او تهمتی وارد سازد.

 ادامه دارد.......

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما