مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب آرامش با تغییر خودمان، نه تغییر دیگران
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن توزیع گر شبکه های اجتماعی

محبت الهی هستم. از تاریخ 01 اردیبهشت 1395 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن توزیع گر شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 409 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
آرامش با تغییر خودمان، نه تغییر دیگران

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

کشتی  آرام در حال حرکت بود. اما با وزش طوفان در دریا سرعتش زیاد شد . کشتی داشت به سمت گردآب می‌رفت. ناخدا به کارگرش گفت که  جلوی طوفان را بگیر تا کشتی نابود نشده است.

 گفتش که من که نمیتونم جلوی طوفان شدید ر ابگیرم، اما میتونم که با کمک بادبانها و لنگر  کشتی را نگه دارم تا وارد گردآب نشیم.

 برخی از  طوفانهای سهمگین زندگی مانند بداخلاقی و اهانت  کردن همسر یا اعضای خانواده مان به خودمون کشتی امید به زندگی ما را به سمت گردآب می‌برند.

ما نمیتونیم جلوی برخی از بداخلاقی  و اهانت گری اونها را بگیریم،  زور مون به این طوفان اهانت ها نمیرسه. از حیطه اختیار ما خارج است

  اما حتما میتوانیم طوفان اهانت های دیگران را با داشتن لنگر صبر و بادبان خودکنترلی تبدیل به #خوشبختی #خوشی کرد تا کشتی #امید به زندگی و #موفقیت ما نابود نشود. و وارد گردآب نگرانی و هیجانات منفی نشه. پس صبر کردن در حیطه اختیار ما است.

 بدونیم گاهی نمیتونیم رفتارها و هیجانهای بد دیگران را تغییر بدیم. اما میتونیم خودمون را تغییر دهیم و با #صبر کشتی زندگی خودمون را از غرق شدن نجات بدیم و #خوشبخت و #خوش باشیم

 بدونیم که اهانت گر به زودی چوب میخورد.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما