مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب آزادی در انتخاب نوع پوشش و حجاب، آری یا خیر؟
امتیاز کاربران 5.0

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

علوی زاده هستم. از تاریخ 26 آبان 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک توزیع گر سایت توزیع گر شبکه های اجتماعی توزیع گر پیام رسان تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 449 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
آزادی در انتخاب نوع پوشش و حجاب، آری یا خیر؟

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

آزادی فردی تا جایی محترم است که خلاف قانون و مانع آزادی دیگران نباشد.

یکی از مهمترین ادله طرفداران مخالفین حجاب و عفاف، شعار به ظاهر قشنگ “آزادی” است و اینکه هر کسی آزاد است که هر لباسی که دلش می‌خواهد بپوشد. در حالی که در تمام دنیا حتی در کشورهای لائیک این یک اصل پذیرفته شده است که آزادی فردی تا جایی محترم است که در چارچوب قوانین بوده و مانع آزادی دیگران نباشد.

مثلاً راننده آزاد نیست که از چراغ قرمز رد شود یا با سرعت غیرمجاز رانندگی کند یا حین رانندگی از موبایل استفاده کند چون همه این‌ها تخلف از قانون بوده و با آزادی و حقوق دیگران در تضاد هستند.

همچنین اگر قرار باشد که بانوان در جامعه از پوشش مناسب استفاده نکنند، این خلاف قانون و همچنین در تزاحم با آزادی فکر و اندیشه و ذهن دیگران خواهند بود. بانوان بی‌حجاب فکر و خیال دیگران را اسیر خویش خواهند ساخت.

مثلاً اگر خانم بی‌حجابی سوار وسایل نقلیه عمومی شود، فکر راننده را مشغول خود خواهد کرد در این صورت وی نمی‌تواند به‌درستی و ایمن رانندگی کند و قوانین را رعایت نماید و امکان تصادف او زیاد خواهد بود.

یا مثلاً در دانشگاه‌ها و محیط‌های علمی، دختران و زنان بی‌حجاب فکرها را درگیر امیال جنسی خواهند کرد که این باعث افت علمی دانشگاه و دانشجویان خواهد شد.

بنابراین آزادی فردی تا جایی محترم است که خلاف قانون و مانع آزادی دیگران نباشد.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما