مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب آیا زنان ایرانی موافق مسیح علی نژاد هستند؟!
امتیاز کاربران 5.0

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

علوی زاده هستم. از تاریخ 26 آبان 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک توزیع گر سایت توزیع گر شبکه های اجتماعی توزیع گر پیام رسان تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 449 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
آیا زنان ایرانی موافق مسیح علی نژاد هستند؟!

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

گرچه در فضای مجازی به مسئله حجاب خیلی پرداخته می‌شود و بزرگنمایی صورت می‌گیرد، چه از جانب موافقان و چه از جانب مخالفان، ولی واقعیت این است که گرچه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی درباره حجاب و جوانب آن از قبیل ضرورت و فواید حجاب، مضرات بی‌حجابی و … ضروری است اما مسئله حجاب در شرائط فعلی یک موضوع حادی نیست که بخواهیم این‌قدر انرژی صرف آن کنیم و با دست خودمان به آن خانمی که به خاطر مبارزه با حجاب کمپین تشکیل می‌دهد و فیلم تهیه و منتشر می‌کند بهاء بدهیم و وی را بزرگ نماییم.

به نظر ما بالفرض اگر در واقعیت بخواهند حجاب را بردارند، اکثر زنان جامعه با این موضوع مخالفت خواهند کرد و به مبارزه برای حفظ حجاب خواهند پرداخت.

بنابراین قریب به اتفاق زنان ایرانی به سخنان و رفتارهای ساختارشکن، هنجارشکن و ضد دین خانم مسیح علی نژاد بی‌اعتنا هستند و حتی اگر حجاب کاملی هم نداشته باشند،این‌گونه اقدامات را، به‌هیچ‌وجه نمی‌پذیرند.

 

«سیاوش اردلان» خبرنگار شبکه دولتی «بی‌بی‌سی فارسی» در صفحه فیس‌بوک خود با اشاره به انتشار ویدئویی از کشف حجاب دختری بی‌بندوبار در یکی از شهرهای ایران، نوشت:

 «این ویدیو الآن به‌عنوان راهپیمایی جوانان قزوین علیه حجاب اجباری معرفی شده. اون چیزی که من دارم می‌بینم آینه که یک دختری روسری خودش رو برداشته و در خیابونها به راه افتاده و عده‌ای پسر جوون و حریص دورش رو گرفتند، دنبالش راه افتادند و حتی یکیشون به خیال خودش داره باهاش تیک میزنه.»

وی با اذعان به اینکه افرادی اطراف دختر مذکور بخصوص پسران با هدف حمایت دور او جمع نشده بلکه غریزه جنسی‌شان آن‌ها را به دور این دخترک کشانده، با همان لحن غیردینی و غرب‌زده خود اعتراف نمود که بسیاری از مردم ایران بخصوص زنان با افکار «مسیح علی نژاد» همراه نیستند.

 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما