مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب ابتدای کربلا ،غدیر بود
امتیاز کاربران 5

تولیدگر گرافیک

سید جلیل میرحسینی هستم. از تاریخ 25 دی 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 60 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
ابتدای کربلا ،غدیر بود

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ سه‌شنبه, 09 آبان 02

این پرونده را با 67 اثر دیگر آن ببینید



علاوه بر این مجالس عزاداری برای سید الشهدا علیه السلام مناسب است که مجلس عزاداری برای خود حضرت امیر علیه السلام منعقد گردد. اگر آنجا حق غصب نمی شد ،اینجا هم عاشورا پیدا نمی شد.
گفت: " شیعتنا اصبر منا و ذلک انا صبرنا علی ما نعلم و صبروا علی ما لا یعلمون" (شیعیان ما صابرتر از مایند، چراکه ما بر آنچه از غیب می دانیم، صبر می کنیم و آنها بر آنچه از غیب نمی دانند صبر می کنند.) اینکه منتقم خواهد آمد ، روایت است اما آنها خود می دانند که منتقم خواهد آمد، حتی وقتش را،ساعتش را می دانند.
اینکه می فرمایند: "و لو کنت اعلم الغیب لاستکثرت من الخیر و ما مسنی السوء" (بگو اگر غیب می دانستم،به یقین برای خود از هر خیری فراهم می کردم و هیچ گزند و آسیبی به من نمی رسید.) حتی شاید هم در روایت باشد که خودشان فرموده باشند ما زمان ظهور را نمی دانیم یعنی متکی به خود نمی دانیم و آن به آن باید تعلیم و امداداز غیب باشد.
پس آنها بالله می دانند و بأنفسهم نمی دانند.


منبع: "بحار الانوار،ج/51،ص/154"

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما