مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب احتجاب از مردم ممنوع
امتیاز کاربران 5.0

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

علوی زاده هستم. از تاریخ 26 آبان 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک توزیع گر سایت توزیع گر شبکه های اجتماعی توزیع گر پیام رسان تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 449 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
احتجاب از مردم ممنوع

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

یکی از آسیب‌های جدی امر تبلیغ این است که مبلغ از مردم جدا باشد، به این معنی که مردم دسترسی به حاج‌آقا نداشته باشند و فقط موقع نماز و منبر او را ببینند و نتوانند از نزدیک با وی ارتباط برقرار کنند و مشکلاتشان را با وی در میان بگذارند درحالی‌که با در بین مردم بودن مبلغ می‌تواند در بین قلب‌هایشان جا باز کند و نیز از مشکلات و امراض روحی و نیازهای معنوی آنان باخبر باشد و بتواند برای آن‌ها داروی مناسبی تجویز نماید.


حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) خطاب به مالک اشتر می‌فرماید:


فراوان پنهان بودنت از مردم را طولانی نکن، زیرا پنهان بودن رهبران از مردم، نمونه‌ای از تنگ‌خویی و کم‌اطلاعی از امور جامعه است. پنهان شدن از مردم، رهبران را از دانستن آنچه را که بر آنان پوشیده است، بازمی‌دارد.[1]



[1]. نهج البلاغة (للصبحي صالح)، ص: 441؛ وَ أَمَّا [بَعْدَ هَذَا] بَعْدُ فَلَا تُطَوِّلَنَّ احْتِجَابَكَ عَنْ رَعِيَّتِكَ فَإِنَّ احْتِجَابَ الْوُلَاةِ عَنِ الرَّعِيَّةِ شُعْبَةٌ مِنَ الضِّيقِ وَ قِلَّةُ عِلْمٍ بِالْأُمُورِ وَ الِاحْتِجَابُ مِنْهُمْ يَقْطَعُ عَنْهُمْ عِلْمَ مَا احْتَجَبُوا دُونَهُ.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما