مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب احیا جامعه با ترویج علم آموزی
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن

صادق شعبانزاده هستم. از تاریخ 05 اردیبهشت 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 195 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
احیا جامعه با ترویج علم آموزی

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

در جامعه امروز ما که در دوران معاصر گرفتار انواع بلایای دنیوی، نظیر دوری از یاد خدا و عدم موانست با کلام الهی و خلا پرتو افکنی نور آرامش بر کانون گرم و گیرا خانواده ها است، تنها دو گروه هستند که توانایی ارائه برون رفت از این گرداب بی انتها را برای شهروندان جامعه خویش را دارا می باشند.

از دیدگاه قرآن کریم خداوند متعال، مومنان در جنب دانشمندان، از درجات و پایه‌های رفیعی بهره مندند که این درجات را خداوند همراه مؤمنان، به دانشمندان اعطاء فرموده است، آنجا که می‌فرماید: 

يَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَالَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ. سوره مجادله آیه 11

خدا به آنان که در جمع شما جامعه بشری، به حق ایمان آوردند، و نیز به آنانکه از علم و دانش بهره مند هستند، رفعت مقام اعطاء می‌کند (تا در ظل چنین مقام رفیعی از سایر مردم، ممتاز باشند).
و این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که با ترویج #علم_آموزی و عمل به فرامین الهی و دانسته های انسانی در متن جامعه، دریچه های خوشبختی و سعادت به روی تمام شهروندان یک جامعه آرمانی گشوده خواهد شد.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما