مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب اخلاص، نیرو محرکه تبلیغ در مناطق محروم
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

حیدری هستم. از تاریخ 08 آذر 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 216 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
2 0
اخلاص، نیرو محرکه تبلیغ در مناطق محروم

با 0 نقد و بررسی | -5 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

یکی از رسالتهای مبلغان، رساندن پیام دین به نقاط محروم و دورافتاده است. مناطقی که شاید جاده و مسجد و امکانات نداشته باشند، ولی چه بسا تشنه معارف اهلبیت باشند. شکی نیست که تبلیغ در مناطق دورافتاده، کار آسانی نیست؛ اما هر چه مبلغ، با اخلاص باشد و به رسالت خود بیندیشد و در فکر پر کردن خلا تبلیغی در مناطق نیازمند به تبلیغ باشد و در فکر تبلیغ آسان و راحت و ... نباشد، قادر به انجام اینکار خواهد بود.


قصد مبلغ با اخلاص از رفتن به مناطق محروم، و نیازمند  به تبلیغ، به خاطر رضای خداست. اینگونه مبلغی، این حدیث امام صادق(علیه السلام) را نصب العین خود قرار داده است که فرمود: «العَملُ الخالِصُ، الذی لا تُریدُ اَنْ یَحْمدَكَ عَلیه اَحدٌ اِلاّ اللهُ عزّوجلّ؛ عمل خالص آن است كه نخواهی كسی جز خدای عزوجل، تو را بر انجام آن كار بستاید.»[1]


مبلغ با اخلاص، منتظر تشویق و حمایت کسی نیست(البته باید حمایت شوند) و به رضایت خدای متعال در تبلیغ در مناطق دورافتاده می اندیشد، و به خاطر این موضوع، سختیها را بر خود هموار می کند.

خداوند اینگونه مبلغان را توفیق دهد.


پی نوشت:
1ــ الكافی، ج 2، ص 16

نظرات -5 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما