مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب ارتباط پیله با صبر
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن توزیع گر شبکه های اجتماعی

محبت الهی هستم. از تاریخ 01 اردیبهشت 1395 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن توزیع گر شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 409 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
ارتباط پیله با صبر

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

در یک روز بارانی سوراخ ریزی در یک پیله آشکار شد. علی نشست و ساعت‌ها تقلای پروانه برای بیرون آمدن از سوراخ کوچک پیله را می‌دید. ناگهان دست و پا زدنهای پروانه متوقف شد. شاید خسته شده است. 
علی برای کمک به پروانه با قیچی سوراخ پیله را گشاد کرد تا او راحت‌تر از پیله خارج شود، اما جثه‌اش ضعیف و بالهایش ناقص شده بود.

تقلای زیاد پروانه برای خروج از سوراخ گامی به خروج مایعی از بدنش جهت تزریق قدرت پرواز به بالهایش بود که علی با گشاد کردن سوراخ امکان ادامه تقلا و دریافت این مایع را از او را گرفت. برای همین او تا آخر عمر نتوانست پرواز کند.

گاهی پیله‌های تیزی مانند بداخلاقی همسر یا اعضای خانواده روح ما را درگیر می‌کند تا ما بتوانیم صبر و روحمان را قویتر کنیم(۱)

پی‌نوشت‌ها:
۱.امام علی(ع) چه زیبا فرمودند: چه بسیار افرادی که غرق در دریای مشکلات هستند و ما دلمان به حالشان می‌سوزد، در حالی که این سختی‌ها تنها داروی آنان است. غررالحکم، ح۱۷۸۳.     

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما