مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب ازدواج موقت، یک دستور مهم دینی و یک ریسک اجتماعی در فرهنگ کنونی
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

حکیمی تهرانی هستم. از تاریخ 14 بهمن 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک توزیع گر وبلاگ توزیع گر سایت توزیع گر شبکه های اجتماعی توزیع گر پیام رسان تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 1369 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
ازدواج موقت، یک دستور مهم دینی و یک ریسک اجتماعی در فرهنگ کنونی

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ شنبه, 29 مهر 02


مُحَمَّدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ النُّعْمَانِ الْمُفِیدُ فِی رِسَالَةِ الْمُتْعَةِ عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ قُولَوَیْهِ عَنْ سَعْدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عِیسَی عَنْ هِشَامِ بْنِ سَالِمٍ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ: یُسْتَحَبُّ لِلرَّجُلِ أَنْ یَتَزَوَّجَ الْمُتْعَةَ وَ مَا أُحِبُّ لِلرَّجُلِ مِنْکُمْ أَنْ یَخْرُجَ مِنَ الدُّنْیَا حَتَّی یَتَزَوَّجَ الْمُتْعَةَ وَ لَوْ مَرَّةً.
امام صادق ـ علیه السلام ـ فرمودند: مستحب است بر هرکس متعه گرفته باشد و دوست ندارم که فردی از شما از دنیا برود، مگر اینکه یک مرتبه هم شده متعه و صیغه گرفته باشد.(1)

البته باید به این نکته توجه کرد که فعلاً جامعه توان قبول این فرهنگ را به راحتی ندارد، پس از خوانندگان عزیز تقاضا میکنم که احساساتی نشوند و مطلب را به عنوان یک موضوع علمی فعلاً مطالعه کنند. وبه فکر عمل نباشند.
چون خدای نکرده هرگونه اقدام نامناسب و دور از انتظار در جامعه کنونی؛ در مورد ازدواج موقت ممکن است مشکلات زیادی برای زندگی فردی واجتماعی شما به وجود بیاورد

پاورقی
1- وسائل الشیعة، ج‏21، ص: 15ناشر: مؤسسة آل البیت علیهم السلام‏
مکان چاپ: قم‏
سال چاپ: 1409 ق‏

وبلاگ تخصصی اخلاق وخودسازی
vademoghadas.blog.ir

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما