مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب از بدترین مردان کسی است که تنها غذا میخورد.
امتیاز کاربران 5

تولیدگر گرافیک

برگ زرد هستم. از تاریخ 27 آذر 1395 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 233 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
از بدترین مردان کسی است که تنها غذا میخورد.

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خوردن غذا به تنهایی توسط افراد، به ویژه مردان، آنان را در معرض خطر سندرم متابولیک قرار می‌دهد.
نشانگان سوخت و سازی یا سندرم متابولیک (metabolic syndrome) مجموعه‌ای از شرایط است که خطر ابتلا به دیابت نوع دو، بیماری قلبی و سکته را افزایش می‌دهد. منبع ایسنا
مطالعه برروی ۸۰۰۰ نفر نشان داده است افرادی که به تنهایی غذا می‌خورند کمتر از دیگران خوشحال هستند و بداخلاق به نظر می رسند، ادامه پیداکردن این حالت سبب می‌شود تا به تدریج فرد دچار ابتلا به بیماری‌های اعصاب، افسردگی، احساس ناامیدی و مواردی از این دست شود و حتی امید به زندگی در او کاهش پیدا کند.
افرادی که بیش از اندازه کار می‌کنند، یا در ساعت‌های مخصوص صرف غذا در محل کار یا خانه مشغول کار هستند معمولاً جدا از اعضای خانواده و به سرعت غذا می‌خورند و به تدریج به انواع بیماری‌ها مبتلا می‌شوند.این پژوهش به وسیله دانشمندان دانشگاه آکسفورد و مرکز تحقیقات اجتماعی در انگلستان انجام شده و نشان می‌دهد، غذا خوردن به تنهایی می‌تواند خطری جدی برای سلامت افراد باشد.
منبع باشگاه خبرنگاران جوان
پروفسور سانگ هی پارک از دانشگاه ایوها در این رابطه گفته: برای کره‌ای‌ها غذاخوردن یک فعالیت بشدت اجتماعی محسوب می‌شود. به‌طوری که واژه «خانواده» در زبان کره‌ای به معنای کسانی است که با یکدیگر غذا میل می‌کنند.
کافی است در گوگل سرچ کنید تنها غذا خوردن و اولین سایت هایی که جستجو میکند را باز کنید. شاید کلامم تکراری باشد اما چون حرف غلط را آنقدر تکرار کرده و اند که برخی باورشان شده اسلام متعلق به 1400 سال پیش است بروند مطالعه کنند که هنوز به دانش اسلام 1400 سال پیش نرسیده اند.
از سایر روایات دو امر به دست می آید؛ اول آن که منظور این است که مرد باید ازدواج کند و تنها غذا خوردنش منع شده.
دسته دوم اینکه افراد باید اهل جود و کرم باشند و سر سفره او دیگران نیز جای داشته باشند. پیامبر اکرم به معاذ فرمودند : ميخواهى ترا از كسى كه از همۀ مردم بدتر است خبر دهم؟.، آن كس كه تنها غذا خورد و بكسى چيزى ندهد و تنها سفر كند و بندۀ خويش را بزند،ميخواهى ترا از كسى كه بدتر از اوست خبر دهم؟....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

#سبک_زندگی_اسلامی
اخلاق_در_خانواده
#اخلاق_در_خانه
#غذا
#تنها
#تنهایی
 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما