مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب از حقوق صاحب خانه بر میهمان
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

حکیمانه هستم. از تاریخ 17 فروردین 1400 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 7 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
1 0
از حقوق صاحب خانه بر میهمان

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ سه‌شنبه, 27 دی 01

             «اینجا ننشینید! آنجا خوب است!»
مهمان یکی از دوستانم شدم. اصرار داشت که شما بالای مجلس بنشینید و پایین مجلس نباشید! من هم چون عادت داشتم در مجلسها پایین بنشینم قبول نکردم و پایین نشستم!
پس از چندی متوجه شدم، جایی که من نشسته‌ام مناسب نیست؛ چون زن و فرزند میزبان، از داخل اتاق، پیدا بودند و من آنها را می‌دیدم؛ لذا متوجه اصرارهای صاحبخانه شدم و این دفعه خودم سریعا جایم را عوض کردم و به بالای جلسه رفتم. بعدها به کتب حدیثی که مراجعه کردم این روایت ارزشمند را دیدم که امام علیه السلام فرمودند:« مهمان باید در جایی که صاحبخانه معین میکند، بنشیند؛ چون او به مکانهای خانه عالم‌تر از دیگران است!»
چقدر اسلام در این امور به ظاهر کم اهمیت، نکته سنج است! افتخار کنیم به داشتن چنین دین و شریعتی که از کوچکترین شؤون زندگی فردی و اجتماعی تا بزرگترین آن مثل حکومت و‌حکومتداری، اشارات و مطالب صریح و بی‌پرده دارد و ما را هدایت فرموده است!
«حکیمانه» هدایتی الهی و لطفی، معنوی است.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما