مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب استفاده گوشی یا کتاب برای مطالعه
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

09191977240 هستم. از تاریخ 20 تیر 1400 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 3 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
استفاده گوشی یا کتاب برای مطالعه

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ شنبه, 24 تیر 02

کتاب و گوشی

یکی از افراد تحصیل کرده و موفق درباره رمز موفقیت خود چنین می گفت که من وقتی کودک بودم فراوان پدرم را در حال مطالعه کتاب می دیدم و مشاهده این صحنه موجب اشتیاق من به خواندن و مطالعه کتاب می شد. کم کم بزرگ شدم و به مدرسه راه یافتم و توانستم خواندن و نوشتن را بیاموزم. روزی از پدر خواستم که چند صفحه از کتابش را برایم بخواند اما با کمال تعجب شنیدم که وی اصلا سواد خواندن و نوشتن ندارد! تازه فهمیدم که او اصلا سواد نداشته و فقط به خاطر اینکه مرا به مطالعه کردن ترغیب کند کتاب در دست می گرفته است!

حال سوال من این است که فرزندان ما چگونه پرورش خواهند یافت وقتی دائما در دست ما گوشی را می بینند و خیلی کم اتفاق می افتد که ما را کتاب در دست مشاهده کنند!  جالب اینجاست که برخی از ماها کتاب و قرآن و مفاتیح مان را نیز بر روی گوشی نصب کرده و از آن استفاده می کنیم و در هر حال، باز هم گوشی به دست هستیم! آیا مشاهده این صحنه علاقه فرزندان ما را به مطالعه این کتاب های آسمانی بیشتر خواهد کرد یا آنان را به مشاهده گوشی و صفحه هزار رنگ آن تشویق خواهد نمود؟! قضاوت با خودتان.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما