مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب امیدوار کردن افراد توبه کار، در عرصه تبلیغ
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

حیدری هستم. از تاریخ 08 آذر 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 216 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
امیدوار کردن افراد توبه کار، در عرصه تبلیغ

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01
در پرونده نور امید

این پرونده را با 1 اثر دیگر آن ببینید

مبلغین دین علاوه بر ارتباط داشتن با مومنین و اهل مسجد، طبعا با انسان های غفلت زده و جاهل(و حتی معاند) نیز برخورد دارند، یکی از شییوه های تبلیغ دین، برخورد دوستانه با افراد گناهکار و دادن امیدواری به آنان است. «بگو: اى بندگان من كه در جنايت به خويش (به واسطه گناه) از حد گذشتيد، از رحمت خدا نوميد مگرديد.»[ زمر/53] مطابق این آیه، وقتی خداوند اینگونه با روی باز از توبه کاران استقبال می کند، مبلغ دین نیز باید همینگونه باشد.


البته غالب مبلغین با افرادی که ممکن است خطا و اشتباهی مرتکب شده باشند، رفتاری اسلامی دارند و آنها را بقول معروف تحویل می گیرند. اما نکته ای که حائز اهمیت است اینکه، مبلغ دین باید اعتماد اشخاص را جلب کند و افراد فکر کنند که روحانی مبلغ، محرم اسرار آنان است(در حد متعارف) و می تواند با خوشرویی و تخصص، راهی را جلوی پای آنان قرار دهد تا انشاءالله از اشتباهات خود فاصله بگیرند.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما