مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب انجام همه اعمال با قصد قربت حتی ورزش
امتیاز کاربران 5.0

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

علوی زاده هستم. از تاریخ 26 آبان 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک توزیع گر سایت توزیع گر شبکه های اجتماعی توزیع گر پیام رسان تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 449 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
انجام همه اعمال با قصد قربت حتی ورزش

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

ورزش کردن یک فعالیت بسیار مفید، برای سلامتی جسم و حتی سلامتی روح و روان است که شرع مقدس اسلام هم بر آن تأکید نموده است اما متأسفانه انگیزه بسیار از جوانان از ورزش و مخصوصاً در مورد ورزش‌هایی مثل بدن‌سازی خوش‌تیپ شدن و جذابیت برای جنس مخالف است که یقیناً این انگیزه مورد تأیید شرع نیست.

جوانان ورزش‌کار و ورزش دوست باید شهید والامقام ابراهیم هادی را الگوی خود قرار دهند که انگیزه‌اش از ورزش فقط رضایت خداوند متعال بود و وقتی متوجه شد که تیپ جذابش موردتوجه جنس مخالف قرار گرفته است کلاً پوشش ظاهری‌اش را عوض کرد تا مورد توجه قرار نگیرد!:

«حدود سال ۱۳۵۴ بود که مشغول تمرین بودیم که ابراهیم وارد سالن شد و یکی از دوستان هم بعد از او وارد سالن شد و بی‌مقدمه گفت: داداش ابراهیم، تیپ و هیکلت خیلی جالب شده. وقتی داشتی تو راه می‎اومدی دوتا دختر پشت سرت بودن و مرتب از تو حرف می‌زدن، شلوار و پیراهن شیک که پوشیده بودی و از ساک ورزشی هم که دستت بود، کاملاً مشخص بود ورزشکاری.

ابراهیم با شنیدن این حرف‌ها یک‌لحظه جا خورد. انگار توقع چنین حرفی را نداشت و خیلی توی فکر رفت.

ابراهیم از آن روز به بعد پیراهن بلند و شلوار گشاد می‌پوشید و هیچ‌وقت هم ساک ورزشی همراه نمی‌آورد و لباس‌هایش رو داخل کیسه پلاستیکی می‌ریخت. هرچند خیلی از بچه‌ها می‌گفتند: بابا تو دیگه چه جور آدمی هستی؟! ما باشگاه می‎آییم تا هیکل ورزشکاری پیدا کنیم و…، تو با این هیکل روی فرم این چه لباس‌هایی است که می‌پوشی؟ ابراهیم هم به حرف‌های آنها اهمیتی نمی‌داد و به دوستانش توصیه می‌کرد:

اگر ورزش را برای خدا انجام بدهید عبادت است و اما اگر به هر نیت دیگری باشید ضرر خواهید کرد.»[۱]


[۱]. کتاب سلام بر ابراهیم، جلد ۱، صفحه ۴۰.

لینک کوتاه مطلب : http://nidamat.com/?p=21990

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما