مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب با سبد حصیری هم میشه آب آورد
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

باقی نصر آبادی هستم. از تاریخ 19 آبان 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 2 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
با سبد حصیری هم میشه آب آورد

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ پنج‌شنبه, 27 مهر 02


بسم الله الرحمن الرحیم

پدرم فقط سواد  خوندن قرآن رو داشت یعنی اگه  نوشته دیگه ای جلوش می گذاشتی قادر بخوندن نبود  بابام هروقت که بیکار می شد قرآن جیبیش رو از داخل لباسش بیرون میاورد و شروع میکرد به خوندن قرآن . منم که  میدونستم  معنای آیاتی رو  که  میخونه متوجه  نمیشه  ازش پرسیدم بابا  شما که از قرآن چیزی متوجه نمیشی برای چی میخونی . بابام تاملی کرد و گفت اجازه بده جوابتو بعدا بدم. منم که فکر نمی کردم جواب قانع کننده ای داشته باشه  قبول کردم گذشت و یه روز برای کاری کنار ساحل رودخونه  رفته بودیم که بابام ازم خواست تا از رودخونه  براش آب بیارم هرچی دنبال ظرفی گشتم تا باهاش آب بیارم پیدا نکردم تا اینکه  به یه سبد کوچیک از این سبدایی که با برگهای درخت خرما میبافن و برای جمع کردن پسماندهای غذا تو آشپزخونه  استفاده  میکنند برخوردیم پدر گفت برو با همین آب بیار گفتم آخه با اینکه نمیشه آب آورد خلاصه اصرارهای پدرم منو وادار کرد که قبول کنم  رفتم برای آوردن آب ولی چند قدم دور نشده از رودخونه تمام آب ظرف تموم شده بود چون منفذایی داشت که آب رو نگه نمی داشت چند باری سعی کردم ولی فایده ای نداشت دست از پا درازتر برگشتم و با خستگی گفتم بابا فایده نداشت بابام که حساب همه چیز رو خوب کرده بود گفت واقعا هیچ نتیجه ای نداشت من که به شدت خسته و کلافه شده بودم از سر ناراحتی نگاهی به ظرف  کردم و گفتم چرا منو خسته و این ظرف کثیف و آلوده رو تمیز کرد پدرم گفت خوب این شد جواب اون مطلبی که در مورد قرآن خوندن من پرسیدی. پس ظرف آلوده  با آب تمیز شد دل منم....
از پیامبر اکرم حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم نقل شده که فرمودند: إِنَّ لِلْقُلُوبِ صَدَأٌ كَصَدَإِ النُّحَاسِ فَاجْلُوهَا بِالاسْتِغْفَارِ وَ تِلَاوَةِ الْقُرْآن‏(1)
دلها همچون فلزات زنگار دارند. زنگار آنها را با استغفار و تلاوت قرآن بزدایید.(2)
 

1. بحارالانوار، ج‏74، ص 174
2. قرآن شناسی علامه مصباح یزدی ج2ص35

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما