مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب برای ارتباط با خدا رمز وارد کنید
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

حکیمانه هستم. از تاریخ 17 فروردین 1400 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 7 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
برای ارتباط با خدا رمز وارد کنید

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ جمعه, 12 خرداد 02

"رمز را وارد کنید!"

نوبتم شد.کارتم را وارد دستگاه خودپرداز کردم ولی رمز  را اشتباه وارد کردم. دستگاه جواب نداد و جواب داد که رمز اشتباه است. اگر یک بار دیگر رمز را اشتباه می‌زدم دستگاه کارتم را می‌خورد!

دقیقا ارتباط با مردم و ارتباط با خدا هم همین‌طور است. برای تقرب به خدا رمز را باید درست وارد کرد. اولین رمزش نماز است.آن هم نمازی در آن وقت و آن کیفیتی که خود خدا بفرماید. قدم های بعد هم گوش سپردن به دستورهای دیگر اوست. با هر رمز ساختگی دیگری وارد شویم همان طور که دستگاه کارت را می‌خورد، این عبادت هم نه تنها ما را به جایی نخواهد رساند بلکه از او دورتر می‌شویم.

رمز تقرب به مردم حسن خلق با آن‌ها و بدست آوردن دل آن‌هاست.اگر با هر راه دیگری مثل گرفتن قدرت و منصب بخواهیم جلو برویم نه تنها به آن‌ها نزدیک نمی‌شویم بلکه از آن‌ها دور خواهیم شد. پس بیاییم رمز را درست وارد کنیم و از خدا رمز درست را بپرسیم.

 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما