مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب به‌جای هیئت به فقرا کمک کنید (قسمت هفتم)
امتیاز کاربران 5

تولیدگر گرافیک

sepanta هستم. از تاریخ 06 اردیبهشت 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 752 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
به‌جای هیئت به فقرا کمک کنید (قسمت هفتم)

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

امیر: تو از کجا میدونی که اوس کریم این کار رو میکنه؟
-یه بار آخر مغازه بودم و داشتم از یخچال جنس بر میداشتم که دیدم یکی اومد و اوس کریم هم یکسری اغذیه رو که تو پلاستیک کرده بود، رایگان داد به اون بنده خدا.
فکر نمی کرد منم تو مغازه باشم و دیده باشم. دلش می خواست این کارش پنهانی باقی بمونه.  البته به من نگفت به کسی نگو. در واقع به روی خودش نیاورد و فکر کرد شاید ندیده باشم، اما تو هم رازدار بمون و اینو به کسی نگو.

اما سوال ششم: دلیل اینکه میگی شاه عرب پرست نبوده چیه
امیر: نمیدونم اینم همون غلام سَلمونی میگفت.

دستم به این غلام برسد... یک حساب کتاب اساسی لازم دارد.
-توی روزنامه های قدیمی زمان شاه با همین سرچی که بهت گفتم میتونی پیدا کنی که محمدرضا پهلوی به ساخت ضریح و حرم توی عراق کمک مالی کرده و توی دربار مراسم عزداری میگرفته‼️ فارغ از اینکه ریا میکرده یا واقعی بوده؛ روی این بحث نمی‌کنم. ولی اینکه یه عده میگن اون کاری به حرم و کربلا و این چیزا نداشته دروغه!  و روزنامه های زمان پهلوی مؤید اینه که این حرف از روی قصد و غرض هست وگرنه با سرچ میتونی کاروان کمک به کربلا و هدایایی که محمدرضا به حرم کرده رو ببینی.

امیر: یعنی اون زمان محمدرضا پهلوی از جیب خودش کمک مالی کرده به حرم کربلا؟
-بله، اما نه از جیب خودش، از بودجه کشور
و البته گفتم که کار به اینکه آیا واقعا برای خلوص نیت بوده یا برای ریا نداریم.
حتی یه چیز جالب من از توی این روزنامه ها دیدم و اون اینکه مسیحیان اون زمان برای امام حسین (ع) احترام قائل شدن و مراسمشون رو تعطیل کردن.
امیر: مراسم چی؟
-جشن ژانویه، توی یکی از این روزنامه ها دیدم نوشته بود که به احترام امام حسین (ع) مراسمشون رو تعطیل کردن و حتی توی یک قسمت دیگه خوندم که نوشته بود محمد رضا پهلوی هرساله روز تاسوعا و عاشورا یک مجلس سوگواری برگزار میکنه و درباریان هم باید توی این مراسم حضور داشته باشن. چون هرچی باشه مراسم رو اعلی حضرت برگزار کرده و بانی بوده‼️‼️
ادامه دارد...

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما