مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب به کی رأی بدیم؟ - 3
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

ابراهیم هستم. از تاریخ 22 مرداد 1399 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک فناور سایر تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 117 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
به کی رأی بدیم؟ - 3

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01
در پرونده انتخابات

این پرونده را با 197 اثر دیگر آن ببینید

یه عده دیگه هستن که همیشه هستن. یعنی لازم نیست چشم بذاری و اونم چهار سال قایم بشه و دم انتخابات جلوت سبز بشه! همیشه عین دماغت که جلو چشمته، جلوته! یه بار با لباس خلبانی، یه بار با موهای بور و چشم رنگی و کت و شلوار و یه بارم با لباس خاک و خولی! به اینا رأی ندید، صبر کنید دفعه بعد بیشتر تلاش کنن و از زباله برق تولید کنن، خدا رو چه دیدی شاید ما هم ژاپن شدیم از همین مسئولینی که ول‌کنِ بازنشستگیشون اتصالی کرده تونستیم چند مگاوات برق صادر کنیم و دلارش رو بزنیم به زخم اختلاسمون! یا شاید هم همون جای قبلی بمونن املاکی که دادن به رفتگرها، بروکراسی اداریش رو رد کنه و برسه دستشون!

البته اینم بگم که ممکنه اونایی که تو قسمت دوم گفتم بگن به اینا رأی بدید! اونجا گول نخورید چون شاید مشاور اینا پول کاشی‌کاری چند تا از جاهای اونا رو داده باشه و شده باشه سخنگوی اونا!

https://eitaa.com/tanzac/1374

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما