مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب بی‌حجابی و چشم و هم‌ چشمی ‌های پایان‌ناپذیر
امتیاز کاربران 5.0

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

علوی زاده هستم. از تاریخ 26 آبان 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک توزیع گر سایت توزیع گر شبکه های اجتماعی توزیع گر پیام رسان تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 449 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
بی‌حجابی و چشم و هم‌ چشمی ‌های پایان‌ناپذیر

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

اگر قرار باشد که زنان بدون پوشش شرعی در اجتماع ظاهر شوند، هرگز نمی‌توانند نسبت به آرایش مو، صورت، ابروها، نوع پوشش لباس و... بی‌اعتنا باشند. بنابراین مجبورند در هر شرایطی به شکلی ظاهر شوند که تحسین دیگران را برانگیزانند یا حداقل اینکه دیگران را راضی کنند تا مورد طعنه قرار نگیرند.

این نگرانی علاوه بر اینکه زنان را دچار دلهره و اضطراب همیشگی می‌کند، باعث می‌شود که زنان وقت و هزینه مادی زیادی را تلف کنند تا برای حضور در جامعه آماده شوند و از زنان دیگر کم نداشته باشند. بنابراین بی‌حجابی، موجب شیوع چشم‌وهم‌چشمی‌های بی‌پایان و زیان‌آوری در بین زنان خواهد شد که هم مال و ثروت و هم آسایش و آرامش دنیایشان را از آن‌ها خواهد گرفت و هم فرصت‌های رشد و تعالی معنوی، اخلاقی، شخصیتی و علمی را از آنان گرفته و نهایتاً آخرتشان را خراب خواهد کرد.

آمارهای بالای مصرف لوازم‌آرایشی در کشور که در این چند سال اخیر اتفاق افتاده گواه بر ادعای ماست. مطابق آمارهای رسمی موجود در سطح جهانی ایران رتبه هفتم را به لحاظ مصرف لوازم‌آرایش به خود اختصاص داده است و همچنین 14 میلیون زن ایرانی در برابر 140 میلیون نفر زن در خاورمیانه به میزان 1.2 میلیارد دلار از بازار 2.7 میلیارد دلاری بازار فروش لوازم‌آرایشی در خاورمیانه را به خود اختصاص داده‌اند یعنی زنان ایرانی بااینکه تعدادشان 10% کل زنان خاورمیانه است خریدار یک‌سوم (33%) لوازم‌آرایشی در بازار خاورمیانه محسوب می‌شوند.[1]


[1]. خبرگزاری ایرنا، کد خبر: 83243139، ۲۳ اسفند ۱۳۹۷.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما