مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب بی طاقتی بدتر از مشکل
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن توزیع گر شبکه های اجتماعی

محبت الهی هستم. از تاریخ 01 اردیبهشت 1395 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن توزیع گر شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 409 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
بی طاقتی بدتر از مشکل

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

دکتر بعد از دیدن نتیجه عکس و آزماشات حسن به او گفت: شما متاسفانه دچار سرطان خون شده‌ای، البته با دارو و شیمی درمانی درمان می‌شود، اما خیلی اذیت می‌شوی.

او وقتی وارد منزلش می‌شد، در حالی که از نگرانی ضربان قلبش به شدت می‌زد، همین طور در حال سیگار کشیدن بود و حرص خوردن بود. طوری  نگران شد که که چند بار به زمین خورد.

همسرش به او گفت: درسته که که دچار بیماری سختی شده‌ای و مقداری نگرانی طبیعی است، اما داد و بیداد بیش از حد و بی‌تابی شدید آتش استرست را برافروخته‌تر می‌کند، و این یعنی پرتاب دو تیر مصیبت به قلبت؛ زیاد شدن شعله استرست(۱) و محروم شدن از نسیم ثواب تحمل این بیماری(۲).

تحمل شیرین مشکلات گامی به کاهش درد آن مشکل و حل شدن سریعتر آن است.

پی‌نوشت‌ها:

۱.امام علی علیه‌السلام فرمودند: بی‌تابی در برابر حادثه ناگوار، بدتر و سخت‌تر از خود مصیبت است.شرح فارسی غرر و دررآمدی، ج۵، ص۱۹۲.

 ۲.امام علی علیه‌السلام فرمودند: کسی که جزع بر او چیره شود، از نسیم صبر محروم می‌شود. شرح فارسی غرر و درر آمدی، ج۵، ص۱۹۲.

 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما