مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب تبیین نوپیدایی الگوی انقلاب اسلامی
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر گرافیک

AM_IR_AN هستم. از تاریخ 21 اردیبهشت 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 197 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
تبیین نوپیدایی الگوی انقلاب اسلامی

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

بزرگترین معضل در یک اثر بی سابقه، عدم تجربه مضبوط و مکتوب است که افراد در هنگامه بروز مشکلات با رجوع به آن تجربه رفع رجوع مشکل نمایند.

وجود عدم الگوی کارآمد، دشواری کار را در اوایل انقلاب به وضوح جلوه می داد و عدم وجود این مهم، زایشگر تولید الگوی جاودانه و بی بدیل انقلاب در هدایت و جهت بخشی حرکت بیداری اسلامی در جهان اسلام گشت، که توسط منادیان وحدت در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

ترکیب بی بدیل جمهوریت و اسلامیت و ارائه نسخه بی نظیر و بی بدیل به جهان بشریت از درخشش های جاودان انقلاب در ابتدای راه بود که همه این موفقیت، مرهون آرا و اندیشه های حضرت امام خمینی روحی فداه بود و این مهم توسط حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با این تعابیر تشریح شده است که:

(هیچ تجربه‌ی پیشینی و راه طی‌شده‌ای در برابر ما وجود نداشت. بدیهی است که قیامهای مارکسیستی و امثال آن نمیتوانست برای انقلابی که از متن ایمان و معرفت اسلامی پدید آمده است، الگو محسوب شود. انقلابیون اسلامی بدون سرمشق و تجربه آغاز کردند و ترکیب جمهوریّت و اسلامیّت و ابزارهای تشکیل و پیشرفت آن، جز با هدایت الهی و قلب نورانی و اندیشه‌ی بزرگ امام خمینی، به دست نیامد. و این نخستین درخشش انقلاب بود.)
#بیانیه_گام_دوم_مقام_معظم_رهبری
 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما