مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب ترویج خیانت و بی‌عفتی
امتیاز کاربران 5.0

تولیدگر متن

عبادی هستم. از تاریخ 13 اردیبهشت 1395 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 101 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
ترویج خیانت و بی‌عفتی

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

مهترین اثر مخرب ماهواره چیست؟

 وقتی با خانواده هایی که ماهواره دارند؛صحبت می کنی،میگویند:ما ماهواره را برای مطالب مثبت آن می خواهیم. برای دیدن ورزش و خبر و فیلم های مستند و سریال ها..

اما واقعیت این است که حتی دیدن این مطالب نیز مخرب بوده وتاثیرات منفی بر روح و روان شخص بخصوص فرزندان می گذارد.چراکه این مستند و ورزش و...را با فرهنگ خود می سازند و می دانند که با انتشار این فیلم ها (که در ضمن آن اغراض شوم فرهنگی خود را پنهان و جاسازی کرده اند)؛میتوانند به استحاله فرهنگی بپردازند و کافی است یک بچه مسلمان در لابه لای این ورزش و این مستند و سریال ؛یک  بی عفتی و خشونت و خیانت ببیند و از باب کنجکاوی و یک جستجوی ساده به ورطه فساد نزدیک شود.

اگر به سریال های خارجی نیز نگاه شود؛بدتر می باشند. چرا که در آنها به شدت بی حجابی و بدحجابی و در لابه لای یک سریال صد قسمتی یک بی عفتی و خیانت باشد؛کافی است و منویات فیلم ساز در ساخت و تولید فیلم میلیاردی ورایگان در اختیار مسلمانان قرار دادن؛برآورده میشود.

غالب مردم به لایه رویی یک فیلم نگاه می کنند .درحالیکه لایه های پنهان یک فیلم را متخصصان و منتقدین سینما می بینند و می دانند.

مساله مشغول شدن و سر خود را گرم کردن به سریال خانوادگی نیست؛بلکه مساله تهاجم فرهنگی واستخفاف گناه و عادی جلوه دادن خیانت وبی عفتی هاست...

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما