مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب ترویج فرهنگی یا تهاجم فرهنگی؟!
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

Fatemeh هستم. از تاریخ 16 اسفند 1400 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 1 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
ترویج فرهنگی یا تهاجم فرهنگی؟!

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 26 دی 01

سالهاست که بعد از طلوع خورشید فروزان انقلاب اسلامی ،از زبان رهبر فرزانه یمان تعبیر تهاجم فرهنگی را شنیده ایم.اما مرز تهاجم و ترویج فرهنگ چیست؟

فرهنگی که در آن تکنولوژی در اوج است ،تأمین کننده ی رفاه است و زمان کارها را برای انسان به چند برابر تقلیل میدهد و ارتباطات را آسان آیا لیاقت ترویج ندارد؟

کمی که در جملات بالا دقیق شویم در می‌آبیم که 

اولا به طور طبیعی قدرت تکنولوژی ارتباطی به فرهنگ نداردواگر میبینیم که با افزایش توان غرب در این حوزه ،سلطه ی فرهنگیش نیز صعود داشته ؛ناشی از مشی برتری جویی و سلطه گریش است.

و ثانیا ترویج هر فرهنگی اگر پشتوانه ایی از حقیقت را داشته باشد بسیار پسندیده و مورد پذیرش است .

اما علت اساسی مخالفت ما با فرهنگ مهاجم غرب ،آثار ضد الهی و ضد معنوی آن است و اساس فرهنگش گرایش به مادیگری است و منتها میشود به پوچی !

غربی که برای رابطه های گناه و آلوده ی جنسی رسمیت قائل میشود و حتی برای هر کدام پرچمی میسازد و به خورد روان بی قرار بشر میدهد وبرای تسلط بیشتر بر مناطق و منابع جهان هر روز هشتکی جدید را ترند میکند ! نمونه ی محسوسش همین #زن_زندگی_آزادی

و این چنین فرهنگی قابل ستایش و پذیرش نیست!

 

ترویج فرهنگی که با سراب تکنولوژی و پیشرفت ذهن انسان امروز را می‌رباید ولی در منجلاب نفسانیت و عصیان فرو میکند نامی جز تهاجم برازنده اش نیست!

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما