مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب تصمیم های مومنانه
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن توزیع گر سایت

مسعود طهماسبي هستم. از تاریخ 12 آذر 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن توزیع گر سایت تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 62 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
تصمیم های مومنانه

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

بسم الله الرحمن الرحیم

انسان مومن ، به خدای خود متعهد است لذا زندگی اش را دقیق و حکیمانه بنا می کند

هر شخصی بسته به جنسیت ،خانواده، سطح سواد و منطقه جغرافیایی و…… یک سری  تصمیم های مهم  را در زندگی خود انتخاب می کند مثل انتخاب دوست ،انتخاب رشته تحصیلی، انتخاب دانشگاه، انتخاب شغل ،انتخاب همسر و هزاران انتخاب دیگر اما نکته مهم و  تفاوت انتخاب های مومنان است با سایرین  که زندگی مومنان را از سایرین جدا می کند

انسان مومن در زندگی خود علاوه بر دنیا آخرت را می بیند  و دنیایش را وسیله ای برای رسیدن به آخرت قرار می دهد به خاطر همین مومن همیشه در تلاش و فعالیت است و دچار  افسردگی ، خستگی وسایر آسیب های اجتماعی نمی شود  اما سایرین تمام هدفشان دنیایشان است و بعد از مرگ دیگر جایی برای رفتن مکانی برای دیدن غذای برای خوردن ولذتی برای درک کردن ندارند لذا خیلی وقت ها در زندگی شرافت های انسانی را برای مقاصد دنیوی خود زیر پا می گذارند

قرآن کریم در باب دنیا و آخرت می فرمایند :

زُيِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَواتِ مِنَ النِّساءِ وَ الْبَنينَ وَ الْقَناطيرِ الْمُقَنْطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَ الْفِضَّةِ وَ الْخَيْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَ الْأَنْعامِ وَ الْحَرْثِ ذلِکَ مَتاعُ الْحَياةِ الدُّنْيا وَ اللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ (۱)

که یعنی :

محبت خواستنی ها ( دنیا ) از زنان و فرزندان و اموال انبوه فراوان از طلا و نقره و اسبان نشاندار و چهارپایان و کشت و زرع ، برای مردم مزیّن و آراسته شده است ، حال آنکه اینها وسیله برخورداری زندگی دنیاست ، و خداست که بازگشت نیکو نزد اوست(۲)

------------------------------------------------------------------------------------------

پی نوشت :

  1. آیه ۱۴ سوره مبارکه آل عمران
  2. ترجمه آیت الله مکارم شیرازی

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما