مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب توجه به اقتصاد
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

رحمتی هستم. از تاریخ 28 دی 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 160 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
توجه به اقتصاد

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

اقتصاد یک کشور همه‌چیز آن نیست اما بی‌اهمیت هم نیست بلکه مهم است، نباید اقتصاد ضعیف باشد چون در این صورت همه می‌خواهند خودشان را فرشته نجات و غول اقتصاد نشان بدهند تا کشور را از ضعف اقتصادی نجات بدهند، مثلاً امریکا که خودش یک کشوری است با بدهی‌های بسیار بزرگ و سنگین و مردمش با سختی زندگی می‌کنند چگونه می‌خواهند ما را ازنظر اقتصادی تأمین کند؟!

مهم‌ترین چیز این است که ما بتوانید در تولید یک‌چیز ضروری تمام دنیا را متوجه خودمان کنیم، مثلاً گندم به‌گونه‌ای تولید شود که بتوانیم گندم بسیاری از جاهای دنیا را تأمین کنیم یا زعفران و... هدف را مشخص کنیم بعد شروع کنیم به تولید انبوه و بسیار زیاد آن، در داستان حضرت یوسف علیه‌السلام می‌بینیم که نبی خدا با تولید گندم توانست تمام دنیا را وابسته خود کند و بر دشمن به‌راحتی غلبه کند.

قرآن کریم هم به‌خوبی با تولید موافق است و می‌فرماید: ما لَكُمْ مِنْ إِلهٍ غَيْرُهُ هُوَ أَنْشَأَكُمْ مِنَ الْأَرْضِ وَ اسْتَعْمَرَكُمْ فيها (1)، ترجمه: براى شما هيچ خدايى غير از او نيست، او شمارا از زمين پديد آورد و شمارا در آن به آبادگرى گمارد.

وقتی در تولید رونق داشته باشیم سبب عزت ما در همه زمینه‌ها می‌شود و این گام دوم برای قدم برداشتن است.

------------

1-سوره مبارکه هود، آیه: 61.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما