مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب توحید ومالکیت حقیقی
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

رحمتی هستم. از تاریخ 28 دی 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 160 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
توحید ومالکیت حقیقی

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ پنج‌شنبه, 27 مهر 02


الله که بجز او معبودی نیست,زنده وبرپادارنده است نه خوابی سبک ونه خوابی سنگین اورافرانمیگیرد نچه درآسمان هاوآنچه درزمین است ازآن اوست کیست ان که به اذن او در پیشگاهش شفاعت کندگذشته واینده آنان را میداندوبه آینده آنان رامی اندوبه ان چیزی از علم اواحاطه پیدا نمیکنند مگربه مقداری که اوبخواهد کرسی (علم وقدرت)او آسمان هاوزمین را دربرگرفته ونگهداری ان دویر او سنگین نیست و ائوالا وبزرگ است.سوزه بقره آیه255

مالک حقیقی همه چیز اوست ومالکیت انسان  درواقع عاریتی بیش نیست مالکیت انسان چندروزه وباشرایط محدودی است که از طرف مالک حقیقی  یعنی خداوند تعیین می شود. حال که همه مملوک او هستند پس چرا مملوکی مملوک دیگری را بپرستد؟

دیگران نیز بندگانی همچون ما هستند(عبادکم امثالکم)طبیعت ملک خداست وقوانین حاکم برآن محکوم خدا ای کاش انسان ها هم از ملک اوو هم ازملک اوبهتر استفاده میکردند اگر همه چیز از خدا وبرای خداست دیگر بخل وحرص چرا؟آیا خدای خالق ما را رها کرده است؟

ازآقامون مولامون حضرت امام صادق علیه السلامنقل شده که فرمودند:اولین درجه تقواوبندگیخدا آن است که انسان خودش را مالک نداند.

دقایقی باقرآن ص20

بیچاره ادم ها که خودشون رو همه کاره میدوننتورو خدا بیایددین رو جدی بگیریم.


 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما