مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب توصیه حضرت لقمان به فرزندش
امتیاز کاربران 5

تولیدگر گرافیک توزیع گر سایت توزیع گر شبکه های اجتماعی

انصارالحسین هستم. از تاریخ 02 مرداد 1395 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر گرافیک توزیع گر سایت توزیع گر شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 902 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
توصیه حضرت لقمان به فرزندش

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

حضرت لقمان به فرزندشان می‏فرمایند:

فرزند عزیزم! مبادا خروس از تو هشیارتر و به اوقات نماز از تو مراقب‏تر باشد.آیا نمی‏ بینی که به هنگام هر نماز، رسیدن وقت‏ آن را اعلام می‏کند و سحرگاهان به آوای بلند ندا سرمی ‏دهد، در حالی که تو در خوابی؟(1)


وقتی که ما ادعای مسلمانی می کنیم و خود را مطیع امر خداوند متعال میدانیم ، باید از نماز خود مراقبت کنیم و آن را به موقع و سر وقت  بخوانیم ...


تمامی چیز هایی که در این عالم هستی وجود دارند هر لحظه خداوند را یاد میکنند  از حیوانات تا ما انسان ها ... فضیلت نماز صبح بسیار زیاد است و یک دل عاشق به خداوند و نماز را می‌خواهد.


کسی که نماز صبح های او قضا نمی‌شود و از خواب خود می‌زند تا با خدای مهربان خود به راز و نیاز بپردازد قطعا پاداش بزرگی را خداوند به او هم در دنیا وهم در آخرت نسیبش می کند.


1 .کافی، جلد 1، صفحه 267


#حدیث_زندگی_نماز#حدیث#احادیث#نماز#خدا#خداوند#حدیث_زندگی#نماز_جماعت #دانشجو#دانشگاه#رازونیاز#راز_و_نیاز#نماز_شب#نمازشب#عبادت#آخرین_نماز  #مسجد #روزه #ماه_رمضان#رمضان #ماه_خدا #ایران #اسلام#شیعه #نماز_اول_وقت

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما