مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب جامعه ی ایرانی اسلامی یکپارچه
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

سیّد هستم. از تاریخ 21 اردیبهشت 1395 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 3 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
جامعه ی ایرانی اسلامی یکپارچه

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01
در پرونده انتخابات

این پرونده را با 197 اثر دیگر آن ببینید

انسان موجودی اجتماعی و وابسته به هم نوع خلق شده است.در حیات طیبه اسلامی  بی تفاوت بودن نسبت به هم نوع ،حتی اگر دین و آیین او با ما یکسان نباشد مورد مذمت است.مشخص نیست منشاء چند دسته کردن جامعه از کجاست و فتنه گر این ماجرا کیست؟زمان انتخابات که می شود بنی آدم اعضای یکدیگرند اما پس از آن هرکس به دنبال حزب و نژاد خودش است.

اصولگرا به دنبال اصولگرا اصلاح طلب به دنبال اصلاح طلب و مذهبی به دنبال مذهبی می رود و الباقی را رها می کند.مثل آن است که غیر از آن چه خودشان هستند و می خواهند را در زمانی که به انها نیاز ندارند عضو جامعه ی خود نمی دانند.

قبل از انتخابات یک تکه و بعد از انتخابات جامعه را چهل تکه می کنند.باید خطاب به این افراد عرض کرد ما با همه ی کسانی که مسلمان نیستند،شیعه نیستند،باحجاب و معتقد نیستند شده ایم ایران اسلامی.پس آنها هم عضوی از اعضای ما هستند و حقوقی برابر دارند .حال که آنها را عضو جامعه ی خود دانستیم باید تلاش کنیم این جامعه ی مختلف الاضلاع را مدیریت و اصلاح کنیم.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما