مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب حاضر جوابی کاربردی
امتیاز کاربران 5.0

تولیدگر متن

علی بهاری هستم. از تاریخ 25 اردیبهشت 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 520 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
حاضر جوابی کاربردی

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

 

بچه ها می گفتند به خاطر شوخی طبعی ام نمی توانم مبلغ موفقی در دانشگاه باشم و دائم توصیه می کردند بی خیال شوم ولی من تصمیم خود را گرفته بودم. رفتم ...
عصر آن روز با بچه های علوم پزشکی، جلسه پرسش و پاسخ داشتیم. سالن پر از دانشجو بود. چند نفر از هیات علمی هم آمده بودند. اولین دانشجو پشت تریبون آمد. پسری مو فرفری، سبزه و بعدها فهمیدم خیلی تخس! با لحنی کاملا جدی پرسید: ببخشید برای بیماری هموروئید، چه ذکری رو توصیه می کنید؟ سالن منفجر شد. اوضاع بدجور برایم به هم ریخته بود و اگر حاضر جوابی ام نبود تمام حرف های بعدی ام بی اثر می شد. پسرک گمان کرده بود نمی دانم هموروئید چیست و پرت و پلا خواهم گفت. خنده ها که پایان یافت همه منتظر جوابم بودند. آرام دهانم را جلوی میکرفون آوردم و با آرامشی مثال زدنی گفتم: «هر بار سر کاسه دستشویی نشستید ده مرتبه بگید: یا رافع البواسیر! بعد اقدام کنید.» سالن دوباره منفجر شد. این بار شدید تر از قبل. پسر جوان ابتداء جا خورد و گیج شد. بعد از چند ثانیه او هم خندید و همان خنده مبنای رفاقت مان شد.
بهروز از آن به بعد تبدیل شد به صمیمی ترین رفیق دانشجویم. هنوز هم گاهی زنگ می زند و سوالات دینی می پرسد. گاهی به شوخی به او می گویم: «رفاقتمون مدیون هموروئیده ها» غش غش می خندد. از همان خنده های آن روز.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما