مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب حسادت حسودان، دشمنی دشمنان؛ از غدیر تا ظهور
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

حکیمی تهرانی هستم. از تاریخ 14 بهمن 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک توزیع گر وبلاگ توزیع گر سایت توزیع گر شبکه های اجتماعی توزیع گر پیام رسان تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 1369 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
حسادت حسودان، دشمنی دشمنان؛ از غدیر تا ظهور

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

این پرونده را با 67 اثر دیگر آن ببینید

نباید نسبت به شمایل ظاهری منجی آخرالزمان دقت زیادی به خرج دهیم چرا که ایشان هر کس و در هر شکل و قیافه‌‌ای هم که باشد از نظر تفکّر و بینش نمی‌تواند از چشمه‌‌ای غیر از چشمه جوشان علم و منزلت معنوی امیرالمؤمنین‌علی(علیه‌‌السلام) سیراب شده باشد و نمی‌تواند راهی غیر از راهی که علی باید می‌رفت را برود؛ او نمی‌تواند سخنی زیادتر و ادعایی بیشتر از آنچه امیرالمؤمنین‌علی(علیه‌السلام) داشت را داشته باشد.

آن امیر و مولایی که در غدیرخم به عنوان جانشین پیامبر آخرالزمان حضرت محمّد(صلی‌‌الله‌علیه‌واله) توسط حضرتش به هر انسانی از سیاه و سفید(۱)، بزرگ و کوچک، عرب و عجم که صدای رسالت ایشان به گوشش رسیده بود معرفی شد، آن امیر و مولایی که دقیقاً برای پیاده کردن همان مدینه فاضله و اجرایی کردن همان کارهایی که منجی آخرالزمان انجام خواهد داد، برای نجات مردم از تاریکی و رساندن آنان به نور و سعادت معرفی شده بود. امّا حسادت حسودان و دشمنی دشمنان اجازه نداد که ایشان بر مسند جانشینی پیامبر اکرم(صلی‌الله‌و‌علیه) بنشیند و به حقّ حکمرانی کند.

 

۱-قسمتی از متن خطبه غدیر

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما