مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب خطر عالم دوستدار دنیا برای دین مردم
امتیاز کاربران 5.0

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

علوی زاده هستم. از تاریخ 26 آبان 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک توزیع گر سایت توزیع گر شبکه های اجتماعی توزیع گر پیام رسان تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 449 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
خطر عالم دوستدار دنیا برای دین مردم

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

متاسفانه هرچه که بر دین خدا ضربه وارد شده است، چه در زمان انبیاء پیشین و چه در زمان پیامبر خاتم و بعد از ایشان، از جانب علمای دنیا دوست بوده است، که با ظاهر فریبنده و باطن شیطانی خود دین و ایمان مردم را دزدیده اند. اینها در واقع طالب جاه، مقام، ثروت و قدرت اند ولی در ظاهر دم از دین خدا می زنند. 

امام صادق عليه السلام درباره این گونه علما می فرمایند: هرگاه عالمى را دوستدار دنيايش ديديد ، در دين خود، به او اعتماد نكنيد؛  چون هر دوستدار چيزى، آنچه را دوست دارد، حفظ مى كند.
و نيز [حضرت] فرمود : خداوند به داوود عليه السلام وحى كرد كه : «ميان من و خودت ، عالِمى را كه دلباخته دنياست قرار مده ، كه تو را از طريق محبّتم باز مى دارد . اينان ، در حقيقت ، راهزنان راه بندگانِ جوياى من هستند . كمترين كيفرى كه به آنان مى دهم ، اين است كه شيرينىِ مناجات با خودم را از دل هايشان بر مى دارم» .

إذا رَأَيتُمُ العالِمَ مُحِبّا لِدُنياهُ فَاتَّهِموهُ عَلى دينِكُم ؛ فَإِنَّ كُلَّ مُحِبٍّ لِشَيءٍ يَحوطُ ما أحَبَّ .
وقالَ صلي الله عليه و آله : أوحَى اللّه ُ إلى داودَ عليه السلام : لا تَجعَل بَيني وبَينَكَ عالِما مَفتونا بِالدُّنيا ؛ فَيَصُدَّكَ عَن طَريقِ مَحَبَّتي ؛ فَإِنَّ اُولئِكَ قُطّاعُ طَريقِ عِبادِيَ المُريدينَ . إنَّ أدنى ما أنَا صانِعٌ بِهِم أن أنزَعَ حَلاوَةَ مُناجاتي عَن قُلوبِهِم .

----------------------------------------------------------------

منبع: الكافی جلد۱ صفحه

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما