مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب داغ مثل جهنم
امتیاز کاربران 5.0

توزیع گر شبکه های اجتماعی تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

عجمی هستم. از تاریخ 30 آبان 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های توزیع گر شبکه های اجتماعی تولیدگر متن تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 56 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
داغ مثل جهنم

با 0 نقد و بررسی | 1 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ جمعه, 28 مهر 02

 

این قضیه را یکی از علمای کرمانشاه برایم تعریف کرد. می گفت: مردی را دیدم که انگشتان یک دستش را روی قالب یخ می گذاشت و همین که بر می داشت، دستانش داغ می شد و آزار می دید. از او پرسیدم چه مریضی داری؟ مشکلت چیست؟ ابتدا طفره رفت، اما به اصرار بسیار من و با این شرط که حکایتش را برای کسی که او را می شناسد نگویم, ماجرا را این گونه تعریف کرد:

عمویی داشتم بسیار ثروتمند اما بدون فرزند، چند روز قبل از مرگش مرا به خانه اش برد و کیسه های سکه ای را که شاید چندین کیلو طلا و نقره بود. نشانم داد و گفت این کیسه ها را همراه من دفن کن.

شب قبل از دفن، با زحمت بسیار به وصیت عمو، عمل کردم، شب بعد از دفن با خود گفتم اینها که به درد عمو و قبر او نمی خورد. گفتم می روم و آنها را بر می دارم و به فقرا می دهم.

هنگام نبش قبر چیزی حیرت انگیز دیدم؛ کفن به بدن عمویم نبود و عجیب تر سکه هایی بود که از داخل کیسه ها بیرون ریخته و به بدن عمویم چسبیده بود. دست بردم تا سکه ها را بردارم، داغ داغ بود. حالا نزدیک دو ماه است که از حرارت آن سکه ها می سوزم.1

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت:

1.راوی حجت الاسلام دکتر محمد مهدی صفورایی، ماهنامه فرهنگی اجتماعی،شماره192،ص12

نظرات 1 نظر
علیرضا زارع 8 ماه پیش
عالی

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما