مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب دانش اندوزی بزرگترین نعمت ها
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن

صادق شعبانزاده هستم. از تاریخ 05 اردیبهشت 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 195 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
دانش اندوزی بزرگترین نعمت ها

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

خدای متعال در آیات ابتدایی سوره مبارکه علق پس از امر به خواندن نام پروردگار توسط پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) و تبیین چگونگی آفرینش انسان و پس از بر شمردن جایگاه کرامت الهی، از دو تعبیر علم و قلم و در حقیقت از افاضه دانش و بینش به آدمی توسط خود خبر می دهد.

نعمت علم پس از آفرینش انسان بزرگترین نعمتی است که پروردگار سبحان از آن در قرآن کریم یاد می کند،  و این مهم بیانگر این نکته دقیق است که اگر، نعمت و احسانی والاتر از علم وجود می‌داشت، خداوند، انسان را به ویژه با چنین احسان، و نعمتی، یعنی علم از دیگر موجودات ممتاز نمی ساخت و این اصل در واقع جایگاه و پایگاه رفیع علم آموزی در متن شریعت الهی را روشن می سازد.

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ * خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ * اقْرَأْ وَرَبُّكَ الْأَكْرَمُ * الَّذِي عَلَّمَ بِالْقَلَمِ (سوره علق آیات 1 الی 4)

بخوان به نام پروردگارت كه آفريد. انسان را از علق آفريد. بخوان و پروردگار تو كريمترين كريمان  است. همان كس كه به وسيله قلم آموخت


 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما