مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب دعا کردن از آداب اسلامی
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

روضه رضوان هستم. از تاریخ 01 آذر 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 38 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
دعا کردن از آداب اسلامی

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ یکشنبه, 21 آبان 02
در پرونده بهار معنویت

این پرونده را با 408 اثر دیگر آن ببینید

سلام وقت بخیر:
یکی از لذت‌های معنوی که هر شخصی می‌تواند در ماه مبارک رمضان از آن بهره‌مند شود دعاهای که در ماه رمضان وارد شده است از جمله دعای افتتاح، دعای جوشن کبیر، دعای ابوحمزه ثمالی و همچنین دعاهای که بعد از تعقیبات نمازهای واجب خوانده می‌شود که هر کدام آهنگ خاص خود را دارد و باعث نشاط معنوی فرد با ایمان می‌شود.
دعا کردن از آداب اسلامی می‌باشد مخصوصاً دعا کردن بعد از نمازهای پنج گانه که در روایات بر آن تأکید شده است ولی متأسفانه عده‌ای هنوز سلام نماز تمام نشده بلا فاصله از جای خود بلند می‌شوند و به دنبال این هستند که مشتری‌های خود را از دست ندهند با اینکه در روایات داریم که کسی که بعد از نماز بدون دعا کردن بلند شود خداوند می‌فرماید: «آیا کسی بهتر از من پیدا کردی که سراغ او می‌روی از من بخواه تا من به تو بدهم»(1)؛ و این دعا کردن بعد از نماز اثرش در زیادی مال و رزق و روزی بیشتر است.
موفق باشید.
1- بحار الانوار جلد 82 ص 323.

 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما