مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب دیدگاه ادیان در مورد فطرت انسان
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

یوسف دانشمند هستم. از تاریخ 05 خرداد 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 42 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
دیدگاه ادیان در مورد فطرت انسان

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

دیدگاه ادیان در مورد فطرت انسان

درمیان ادیان آسمانی مسیحیّت و برخی از پیروان آیین یهود بر این باور هستند که انسان ذاتا گناهکار و آلوده می باشد. مسیحیان می گویند وقتی حضرت آدم و حوا دچار وسوسه شیطان شدند و از آن درخت معروف تناول کردند، آثار گناه و نافرمانی در وجود آنها به جای ماند و آثار این گناه به تمام نسل بشر انتقال پیدا کرد و ذات انسان فاسد و گناهکار شد. با این وجود همه نسل های بعد به همین خاطر گناهکارند و از تمام جنبه‌های معنوی زندگی محروم شدند.

 همچنین یهودیان بر این باور هستند که گناه آدم و حوا در باغ عدن تاثیر مستقیمی بر همه نسل‌های بعدی داشته است و در واقع علت اصلی مرگ انسان ها همین واقعه می باشد.

البته دیدگاه دین مقدّس اسلام در این‌باره روشن است و آن اينست كه بنابر اعتقادات اسلامي انسان فطرتاً معصوم و بي گناه به دنیا می آید و تا هنگاميكه به سنّ تکلیف نرسد، بر همين معصوميت خود باقي است و گناه و خطا بعد از تكليف با اختيار خودش دامن گير او مي شود. 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما