مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب راه های برخورد با توطئه های دشمنان در کلام رهبر معظم انقلاب
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

یوسف دانشمند هستم. از تاریخ 05 خرداد 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 42 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
راه های برخورد با توطئه های دشمنان در کلام رهبر معظم انقلاب

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

راه های برخورد با توطئه های دشمنان در کلام رهبر معظم انقلاب:


درادامه راهکارهای برخورد با توطئه های دشمنان انقلاب به چند مورد دیگر اشاره می نماییم:

چهار). حفظ وحدت: یکی دیگر از راه های پیروزی حفظ وحدت کلمه می باشد و نباید اجازه داد تا تفرقه در میان امّت اسلامی پدید آید.

پنج). دشمن شناسی: رهبرمعظم انقلاب مي‎فرمايند: كشور و ملت ايران به مناسبت سوابق تاريخي، اقتصادي و سياسي كه در دنيا براي خود تعريف كرده است دشمناني دارد.  ايشان در جاي ديگري تأكيد مي‎كنند ما آمادگي براي دفاع از انقلاب را هميشه لازم مي‎دانيم، نبايد روزي بر ما بگذرد كه اهميت آمادگي عمومي، مغفول عنه واقع شود.

 ۶). جذب دنیا نشدن و عدم راحت طلبی: امروزه یکی از اهداف آمریکا و استکبار این است که ملّت ایران را وادار به پشیمانی از حرف خود کند و باید بدانیم که اگر امروز نیز بخواهیم عزیز و سربلند باشیم راه آن ایستادگی در برابر توقّعات دشمن است.

 ۷). عدم پذیرش فرهنگ غربی: در کلام آخر رهبر انقلاب می فرمایند: فرهنگ غرب، فرهنگ برنامه‎ريزي براي فساد است، فرهنگ دشمني و بغض با ارزشها و درخشندگيها و فضيلتهاي انساني است... جوانان عزيز!‌دشمن روي شما سرمايه‎گذاري زيادي مي‎كند، حواستان جمع باشد...

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما