مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب زاد و ولد(2)
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

سید هستم. از تاریخ 27 مهر 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 344 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
زاد و ولد(2)

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ یکشنبه, 30 مهر 02


بسم الله الرحمن الرحیم

همینطور که در لابه لای جمعیت به پیش می رفت، ناگاه با دوستش ــ که مدتها بود او را ندیده بود ــ برخورد کرد. همدیگر را در آغوش گرفتند و احوال هم را جویا شدند. به دوستش گفت: از موقعی که تشکیل خانواده دادی دیگر تو را ندیدم، حالا بگو ببینم زندگیت تا کجا رفته؟ بچه داری نداری؟ دوستش گفت: بحمدالله دو تا بچه دارم و سومی هم نزدیک است به دنیا بیاید.
سپس دوستش از او پرسید: تو صاحب اولاد شدی؟ گفت: اگر خداوند بخواهد دکتر و دوا جواب داده اند و من هم نزدیک است بچه دار شوم، برایم دعا کن که اولاد سالم و صالحی نصیبم شود.

اولاد صالح و شایسته، آرزوی هر پدر و مادری است.
خداوند می فرماید: «وَ الَّذينَ يَقُولُونَ رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّيَّاتِنا قُرَّةَ أَعْيُنٍ‏ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقينَ إِماماً» آیه 74 سوره فرقان
ترجمه آیه: و آنان كه مى‏گويند: پروردگارا، براى ما از همسران و فرزندانمان روشنى ديدگان (نسل‏هاى صالح و پاك و متقى) عطا كن و ما را بر پرهيزكاران (در مسابقه به سوى ايمان يا رهبرى در اصول و فروع و معارف) پيشوا گردان. [1]

همانطور که فرزندان صالح و شایسته، نور چشم والدین خویشند؛ همانطور هم وقتی کشور اسلامی داری جمعیتی کافی و شایسته و کارآمد باشد، برای او روشنی دیده و زینت و اعتبار خواهد بود.

سخن آخر اینکه: فرزندان صالح و شایسته برای یک خانواده نور چشم و برای کشور اسلامی، زینت و اعتبار است.

پی نوشتها
[1] ترجمه مشکینی ص366

برای مطالعه در مورد "آیا اسلام تک فرزندی را قبول دارد؟" کلیک کنید

==========================================
برای مطالعه مطلب مرتبط
زاد و ولد(1)
 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما