مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب زنگ بیدارباش!
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

حکیمانه هستم. از تاریخ 17 فروردین 1400 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 7 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
1 0
زنگ بیدارباش!

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ جمعه, 12 خرداد 02

"زنگ بیدار باش!!"

ساعت را روی زنگ بیدار باش در ساعت خاصی گذاشته بودم. ساعت زنگ زد ولی من چون خیلی خوابم سنگین شده بود زنگ را خاموش کردم و خوابیدم و متاسفانه آن‌قدر خوابیدم که از کارم در آن روز عقب افتادم و مجبور شدم به خاطر همین تاخیر چند ساعت عصر بیشتر کار کنم.

یادم به این مطلب افتاد که دائم زنگ‌های بیدار باش زیادی هر روز در گوشم به صدا در میاد و مرا هشدار می‌دهند به چند تا از این هشدارها گوش میدهم؟؟! گاهی بزرگان و ریش سفیدانی نصیحتم می‌کنند.گذر  زمان و تجارب خودم بهترین زنگ بیدار باش است. شکست‌ها خود می‌تواند مرا از خواب بیدار کند. وجدانم بیدار است ولی آیا اجازه می‌دهم در مورد کارهایم قضاوتی بکند؟!

انسان های وارسته به محض شنیدن صدای زنگ، بیدار می‌شوند و دست بکار می‌شوند ولی انسان‌های خودسر زنگ را خاموش می‌کنند و می‌خوابند و حاضر به شنیدن هیچ ندایی حتی وجدان خود نیستند که البته جریمه آن دیگر چند ساعت اضافه کاری نیست بلکه گاهی به قیمت از دست دادن همه زندگیست...

بدتر از همه این‌که دلسوزانی به مسوولان و حاکمان یک کشور زنگ بیدار باش را به صدا در آورند و آن مسوولان هم، زنگ را خاموش کنند و بخوابند، در این صورت دیگریک نفر نه بلکه یک ملت به خاک سیاه می‌نشینند…

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما