مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب سه شنبه های چرک
امتیاز کاربران 5.0

تولیدگر متن

علی بهاری هستم. از تاریخ 25 اردیبهشت 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 520 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
سه شنبه های چرک

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

«چهارشنبه های سفید» عنوان کمپینی است که خبرنگار بیش فعال خارج نشین راه انداخته است تا زن ها را از زیر یوغ حجاب - انگار دارد درباره هیتلر حرف می زند! - بیرون بکشد و به آن ها طعم آزادی، رهایی، برابری، برادری - ببخشید خواهری - و خلاصه از این قبیل طعم ها بچشاند. منطق این خبرنگار دانشمند که به تنهایی مرزهای دانش روان شناسی را جابجا کرده این است: «چطور مردها می تونن بدون حجاب برن بیرون. منم میخوام» این خبرنگار فمنیست به زن ها می گوید: «بدن و موی سرت به غیرت شوهرت ربطی نداره. به خودت مربوطه.» ما مردان هم ضمن به رسمیت نشناختن این قرتی بازی ها، می خواهیم «سه شنبه های چرک» راه بیندازیم. در این روز هیچ زنی حق نخواهد داشت به همسر خود گیر بدهد. در همین راستا موارد زیر را می توان عملیاتی کرد:

 

1. در روزهای سه شنبه با جوراب هایی که بوی لاشه ی سگ مرده می دهد در هال و اتاق خواب راه بروید و از عدم رعایت بهداشت لذت ببرید.

2. جوراب های مذکور را بعد از دو ساعت شکنجه روحی و جسمی همسر از پا درآورده و سپس به در یخچال آویزان کنید.

3. جای لباس های کثیف در سبد لباس شویی نیست. کشوی میوه یخچال را امتحان کنید.

4. در سینک دستشویی وضو بگیرید، دست بشویید، سر بشویید و اگر لازم شد سرتان را با شعله اجاق گاز خشک کنید. ممکن است همسرتان بگوید «داره میریزه. موهای سرت داره میریزه تو شعله پخش کن» ولی اهمیت ندهید.

5. خاراندان بخش های مختلف بدن آزاد است. راحت باشید.

6.  ناخن هایتان را هر جا گرفتید همان جا رها کنید. با جارو برقی بعدی محو خواهد شد.

7. تمیز کردن دریچه چاه حمام، وظیفه شما نیست. همسر جان هست!

8. لباس هایتان اگر بوی عرق گرفته وقت استفاده از اسپری همسر جان است. با این گرانی آب و برق چه کسی جرات دارد سمت لباس شویی برود؟

9. در دستشویی را باز بگذارید و مطلقا از فلاش تانک استفاده نکنید. عادت می کنند!

10. و در نهایت این که فیلم «سه شنبه های چرک» را برای مسیح جان بفرستید. نصیحت که فایده نداشت بلکه ترس از مقابله به مثل کاری کند!

 

 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما