مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب سود تضمین شده
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

سجادی هستم. از تاریخ 13 دی 1393 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر متن تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 137 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
سود تضمین شده

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

ورود در معامله ای که در آن سود تضمین شده باشد برای همه خوشایند است مخصوصا در این اوضاع اقتصادی که کمترکسی ریسک می کند که وارد معامله ای شود که سود تضمین شده نداشته باشد و در آن احتمال ضرر برود ؛ همه به دنبال معامله ای هستند که در آن سود تضمین شده باشد اما از طرفی اعتماد به کسی که ضمانت سود را می کند هم به این راحتی ها نیست، کسی که ضامن سود است باید اعتبار داشته باشد  ؛ هرچه اعتبار ضامن بیشتر باشد ، ورود در معامله با اطمینان بیشتری است…

انفاق در راه خدا ، معامله ای است با سود تضمین شده که خداوند متعال ضمانت آن را کرده است؛ معامله ای شگفت انگیز با سود تضمین شده ی  ۷۰۰ برابر که ورود در آن برای همه ی افراد با ایمان ، با هر توان مالی امکان پذیر است.

چه معامله ای بهتر و پر سود تر از معامله با صاحب و مالک زمین و آسمان ها ؟!

چه ضامنی مطمئن تر و معتبر تر و بزرگ تر از خالق کل جهان هستی؟!

چه وعده ای صادق تر و حتمی الوقوع تر از وعده ای که خداوند متعال داده است؟!

خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند:

مَثَلُ الَّذينَ يُنْفِقونَ أَموالَهُم في سَبيلِ اللهِ كَمَثَلِ حَبَةٍ اَنْبَتَتْ سَبْعَ سَنابِلَ في كُلِ ّسُنْبُلَةٍ مِاَئةٌ وَاللهٌ يٌضاعِفُ لِمَنْ يَشاءُ واللهُ واسعٌ عَليمٌ[۱]

مثل كساني كه انفاق می‌کنند مال هاشان را در راه خدا چون مثل دانه ای است كه بروياند هفت خوشه كه در هر خوشه صد دانه باشد و خدا می‌افزاید از براي آنكه می‌خواهد و خدا فراخ رحمت دانا است.

هر کس به وعده ی الهی اطمینان کند و اموال خود را در راه خدا انفاق کند ، هم با این کار گرهی از زندگی شخص کم بضاعتی باز کرده و هم ۷۰۰ برابر آنچه که انفاق کرده، سود خواهد کرد ؛ این وعده ی خداست ، خدایی که روزی دهنده ی مخلوقات است و می تواند برای هرکه بخواهد روزی اش را افزایش دهد.

[۱] سوره بقره آيه ۲۶۴

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما