مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب شاخص‌های نامزد اصلح و انتظار از رئيس‏‌جمهور منتخب
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

مسلم هستم. از تاریخ 30 دی 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 34 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
شاخص‌های نامزد اصلح و انتظار از رئيس‏‌جمهور منتخب

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ پنج‌شنبه, 23 آذر 02
در پرونده انتخابات

این پرونده را با 197 اثر دیگر آن ببینید

در اينجا، به 4 معيار و شاخص براي شناخت نامزد اصلح رياست‌جمهوری اشاره می‌کنیم:

1. هرگز در فرهنگ ديني ما دنبال كردن سياست ماكياولي و اينكه هدف وسيله را توجيه مي‏‌كند، روا نيست. از اين‏رو، نامزدهايي كه براي رسيدن به قدرت از هر وسيله‏‌اي استفاده مي‏‌كنند، و به سياه‏‌نمايي پرداخته، و از نمادهاي ديني و ملي و جوانان استفاده ابزاري مي‏‌كنند، و... طبعا نامزدهاي شايسته‏اي نخواهند بود.

2. امسال سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها مانع‌زدایی‌ها» است. فردی که توجه به افزایش تولیدملی نداشته باشد و برنامه‌ی جامع و کاربردی در مورد آن ارائه ندهد به دليل عدم اجراي مسئوليت و تعهدات اجتماعي خويش و تضيع اموال عمومي و عدم استفاده درست و بهينه از امكانات موجود، بر پيكر جامعه ضربه مي‏زند. بنابراين کسی که به این مقوله اهمیتی ندهد، نمي‏تواند فردي صالح باشد.

3. از ديگر معيارها و شاخص‏‌هاي انتخاب اصلح، توجه به عملكرد گذشته افراد، توجه به وضعيت فعلي افراد، پايبندي عملي به اصول و ارزش‏هاي ديني، نظام اسلامي و ولايت‏‌فقيه، جسارت و دشمن‏‌ستيزي، برنامه‏‌هاي عملي روشن و شفاف، ارائه شعارهاي عملي و عملياتي و... مي‏‌تواند معيار خوبي براي تشخيص نامزدهاي اصلح باشد.

4. با عنايت به آموزه‏‌هاي ديني، سيره عملي و گفتاري معمار بزرگ انقلاب اسلامي و رهبر فرزانه انقلاب، افراد اصلح را مي‏‌توان از ناحيه دوستان و دست‏اندركاران نامزدها، نوع شعارها و عملكرد آنان، شعار براي دلخوشي دشمن و يا عظمت اسلام و اعتلاي كلمه «الله»، صداقت و خود را وقف خدمت كردن، برنامه انتخاباتي آنان، عدم وام‏داري به احزاب و گروه‏هاي افراطي، وام‏داري به مردم و مردمي بودن، مبارزه جدي و عملي با فقر، فساد و تبعيض و ... شناخت.

اما بر رئيس‏‌جمهور منتخب فرض است تا با دقت در نقاط قوت و ضعف نظام اسلامي، خود را وقف خدمت به مردم نموده، و هماهنگ با ساير قوا و با تلاش بي‏‌وقفه و خستگي‏‌ناپذير در مبارزه با فقر و فساد و تبعيض جدي بوده و با پرداختن به مشكلات اساسي كشور، انتخاب كارگزاران شايسته، خدوم، كارآمد، متعهد و وامدار مردم، نهايت همّت و جدّيت را مصروف دارد و بدين‏‌سان از مردم هميشه در صحنه نظام اسلامي قدرشناسي نمايد.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما