مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب شبکه شعور کیهانی
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن تولیدگر گرافیک

نصیری هستم. از تاریخ 15 مرداد 1400 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 24 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
شبکه شعور کیهانی

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 01 اسفند 01


طاهری پیامبری از سوی شیطان است.

در عرفان حلقه، بیش از همه مفهوم «شبکه شعور کیهانی» برجسته است. طاهری بیان می کند«اساس عرفان حلقه بر اتصال به حلقه‌های متعدد شبکه شعور کیهانی استوار است و همه مسیر سیر و سلوک آن، از طریق اتصال به این حلقه ها صورت می گیرد.»1
طاهری در کتاب عرفان کیهانی که اساس نامه و باورهای اعتقادی عرفان حلقه را در آن ذکر کرده به معرفی شبکه شعور کیهانی می پردازد و شبکه شعور را همان حضرت جبرئیل و روح القدس می شمارد. او می گوید: «هنگامی که انسان درخواستی داشته باشد، مستقیماً از خدا درخواست می کند(فاستقیموا الیه)، ولی جواب درخواست او از طریق شبکه شعور کیهانی (یدالله، روح القدس، جبرئیل و...) پاسخ داده خواهد شد.»2

طاهری با یک موجود با شعور و قدرتمند ارتباط گرفته است و مدعی می شود الهامات را از او گرفته است. آیا این الهامات از جانب جبرئیل بوده است؟
طاهری بیان می کند بدون اینکه ریاضت علمی و دینی و...داشته باشد به او الهام شده است. و در آموزه هایش هم فرقی بین عضو دین دار و غیر دین دار نداریم. یعنی هر کسی با هر مسلک، و دین و حتی بی دین می تواند با این شبکه شعور اتصال بگیرد. فرشته وحی فقط با پاکان و مومنان که در راه حق باشند و به مرحله خاصی از ایمان رسیده باشند ارتباط می گیرد. این موجود اگر فرشته وحی و الهی نیست. چیست؟

 وقتی وحی و الهام الهی نباشد، الهام شیطانی می شود.«إِنَّ الشَّيَاطِينَ لَيُوحُونَ إِلَى أَوْلِيَائِهِمْ (انعام/121) همانا شياطين، به دوستان خود وحی و القا مى‌كنند»حضرت جبرئیل خود از فرشتگان مقرب و پاک الهی است و به پاکان وحی و الهام می کند. در قرآن کریم آمده است، دسترسی به وحی اصلی، یعنی بطن قرآن کریم را مختص پاکان دانسته است:  «لَا يَمَسُّهُ إِلَّا الْمُطَهَّرُونَ(واقعه/79) که جز دست پاکان (و فهم خاصّان) بدان نرسد.»

طاهری نبوتی از سوی شیطان دارد و وظیفه اش گمراه کردن مردم و مومنان می باشد

 

پی نوشت:

1.) .) محمد علی طاهری، انسان از منظری دیگر، نشر ندا-اشجع، تهران، چاپ1387، ص25.

2.)محمد علی طاهری، عرفان کیهانی(حلقه)، نشراندیشه ماندگار، قم، چاپ ششم1388، ص 86 و 87.

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما