مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب شخصیت من و نقش خودم(ابهت)
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

حکیمانه هستم. از تاریخ 17 فروردین 1400 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 7 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
شخصیت من و نقش خودم(ابهت)

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ جمعه, 12 خرداد 02

"شخصیت من و نقش خودم"

برخی از افراد به گونه ای با دیگران رفتار می‌کنند که واقعا با یک من عسل هم نمی‌توان آن‌ها را خورد و از چند کیلومتری آن‌ها نمی‌شود رد شد. یعنی عصبانیت و بدخویی قسمتی از وجودشان شده است.

یقینا این حالت را عقل و شرع رد می‌کنند.

بعضی‌ها هم بر عکس دائم در حال لودگی و مسخره کردن و مسخره شدن هستند به حدی که هرکس به آن‌ها می‌رسد انتظار دارد برایش جک تعریف کند و لودگی کند. یقینا این امر هم مطلوب نیست.

حالت وسطی وجود دارد که نه خشونت و تلخی اول را دارد و نه لودگی و بی قیدی دومی را.به این حالت "ابهت"گویند. این را بدانیم که در برابر دیگران خودمان برای خود شخصیت میسازیم.اگر لودگی کنیم خودمان وجاهت خود را به تاراج داده ایم و اگر خشن باشیم خودمان با دست خود دیگران را از دورمان پراکنده کرده ایم ولی اگر حد وسط را انتخاب کنیم هم دوستانمان زیادند و هم با ابهت و عظمت باقی خواهیم ماند. در این حالت متبسم هستیم ولی لوده و مسخره نه! سنگین و متین هستیم ولی خشن و عصبانی نه!! پس خودمان برای خود احترام جمع می‌کنیم یا خدای نکرده آبرو برای خود نمی‌گذاریم....

هر چه کنی به خود کنی!!

 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما