مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب شورای دانش‌آموزی – 8
امتیاز کاربران 5.0

تولیدگر متن

علی بهاری هستم. از تاریخ 25 اردیبهشت 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 520 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
شورای دانش‌آموزی – 8

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ شنبه, 25 آذر 02
در پرونده انتخابات

این پرونده را با 197 اثر دیگر آن ببینید

شورای دانش‌آموزی – 8 (پایانی)

از مجموع 130 رای شمرده شده، من 145 و محمدحسین 178 رای آورده‌ بودیم! بعد از این که از نتایج شمارشمون مطلع شدیم با محمدحسین دست به یقه شدیم و همدیگه رو به تقلب متهم کردیم. وسط دعوا مدیر اومد تو اتاق تا ببینه نتیجه مشارکت حداکثری چی بوده؟ وقتی دید مثل سگ و گربه به جون هم افتادیم اول جدامون کرد و بعد دو تا پس کله‌ای بهمون زد. آمار رو که شنید صورتش سرخ شد. استکان رو از روی میز برداشت و کوبید تو دیوار و گفت: «خاک تو سر همه‌تون. شما لیاقت انتخابات ندارید. اعضای شورا رو خودم انتخاب می‌کنم» این رو گفت و از اتاق رفت بیرون. نیم ساعت بعد، اسم اعضای شورای، روی تابلوی مدرسه بود!
تا دو ماه با محمدحسین قهر بودم. حال جفت‌مون گرفته بود از این که با تقلب گسترده، باعث شدیم رای خودمون هم خونده نشه. ولی بعد از مدتی وقتی فهمیدیم منتخبین! شورا، فقط تو مراسم‌ها به عنوان حمال، میز و صندلی جابجا می‌کنند فهمیدیم چیز زیادی رو هم از دست ندادیم!

لینک همین مطلب: «https://eitaa.com/tanzac/1390»

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما