مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب ضرورت خودسازی جوانان در بیانیه گام دوم 
امتیاز کاربران 5

تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر گرافیک

AM_IR_AN هستم. از تاریخ 21 اردیبهشت 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر فیلم و صوت تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 197 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
ضرورت خودسازی جوانان در بیانیه گام دوم 

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

ضرورت خودسازی برای تربیت نسل مومن و انقلابی، از جمله مهم ترین دغدغه های اصیل در نظام اندیشه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می باشد.

با نظر به این که بار مسئولیت پرفراز و نشیب تحقق تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب با جوانان است، ایشان خودسازی را رکن رکین فعالیت های  جوانان قرار داده و می فرمایند:
 شما جوانان عزیز، باید بدانید که امروز مسؤولیت سنگینی بر دوش شماست و آن،مسؤولیت خودسازی است؛ خودسازی از لحاظ علمی و فکری، خودسازی از لحاظ نیروی جسمانی،خودسازی از لحاظ صلاح اخلاقی، خودسازی از لحاظ معرفت دینی و عمل دینی، خودسازی از لحاظ کسب تجربه برای ساختن این کشور. این کشور متعلق به شما جوانان است و شما جوانان باید این بارِ امانت سنگین را از نسل پیش از خود تحویل بگیرید و آن را به نسل بعد برسانید؛ و این، صلاحیتهای علمی و اخلاقی و جسمانی و تربیتی میخواهد؛ و وظیفه‌ی همه - بخصوص جوانان - است که این صلاحیتها را کسب کنند.(1)

متن بیانیه: تنها انقلابی است که یک چلّه‌ی پُرافتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر نهاده و در برابر همه‌ی وسوسه‌هایی که غیرقابل مقاومت به نظر میرسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اینک وارد دوّمین مرحله‌ی #خودسازی و جامعه‌پردازی و تمّدن‌سازی شده است. 

منبع: بیانات در دیدار مردم استان بوشهر 1370/10/11


 

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما