مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد
امتیاز کاربران 5

تولیدگر گرافیک

امیر اعظمی هستم. از تاریخ 30 دی 1394 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر گرافیک تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 6 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ یکشنبه, 30 مهر 02



محب اهل بیت بودن سختی دارد به قول شاعر :
هر که در این درگه مقرب تر است 

جام بلا بیشترش می‌دهند

در ادوار بعد از بعثت پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، دوستداران اهل البیت مورد بی مهری های خودی ها و کفار و مشرکین بوده اند. پیرو اهل البیت بودن، رنج و سختی دارد این طور نیست که بزم شادی باشد و بزن بکوب و جمع دوستان گرم . 
وقتی دوست از دشمن شناخته می شود  که امتحان و محنتی پیش آید، ابن ملجم دوستدار امام علی علیه السلام بود ولی در موقع امتحان از حضرت دست کشید و آقا را شهید کرد. درمقابل میثم تمار جانانه ماند و شهد شهادت نوشید. کربلا از جمع هزاران نفر که مورد امتحان قرار گرفتند هفتاد و دونفر با امام حسین علیه السلام ماندند. در همه ادوار زمانی شیعه در اقلیت بوده است و مورد ظلم واقع شده ولی خم به ابرو نیاورده است. وقتی امام علی علیه السلام میفرماید :"هر کس ما اهل بیت پیامبر را دوست بدارد، پس باید فقر را چنان لباس رویین بپذیرد." یعنی اینکه شیعه باید آماده انواع محرومیت‌ها باشد. این طور نیست حالا که شیعه ایم و بر حق هستیم پس باید در ناز و نعمت باشیم. این محرومیت هاست که دوستان واقعی را از دشمنان و منافقان جدا میکند. 
اگر دیروز هشت سال با صدامیان جهان جنگیدم و شهید دادیم و امروز در برابر دنیای طاغوت و داعش شهید می دهیم، اگر شیعیان و محبان اهل البیت در میانمار آنطور شهید میشوند یا شیعیان افغانستان به دست طالبان زجر میکشند و شهید می دهند و در آنجا شیعیان پاکستان مورد حمله های انتحاری وهابیان نفهم قرار میگیرند و شیعیان بحرین وشیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه آن طور مورد ظلم و ستم واقع می شود، اینها یعنی محرومیت شیعه و این سند مظلومیت ما یاران امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف خواهد بود، تا زمان ظهورش برسد و از این مظلومیت بیرون آمده و آقایی کنیم. 
ای یاوران یوسف فاطمه، این رنج ها و سختی ها و بلاها و جنگ ها را به جان میخریم چون اعتقاد داریم این ها سند محرومیت و شیعه بودنمان است ان شاالله. 

منبع :
نهج البلاغه، حکمت 112

نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما