مرســـــــلون

بانک محتوای مذهبی مرسلون
MORSALUN.IR

خانه مطالب عبدالصالح و والدین صالح!
امتیاز کاربران 5

تولیدگر متن

اشک آتش هستم. از تاریخ 07 بهمن 1396 کنشگری رو شروع کردم و همواره سعی کردم بهترین باشم. در این مسیر آموزش های لازم را پیگیری و از اساتید و مشاوران در تولید محتوا استفاده می کنم. من در نقش تولیدگر با قالب های تولیدگر متن تولید محتوا می کنم.
من در مرسلون تعداد 137 مطلب دارم که خوشحال میشم شما هم ذیل مطالبم نظر بنویسید و امتیاز بدید تا بتونم قوی تر کار کنم.


محیط انتشار
مخاطب
0 0
عبدالصالح و والدین صالح!

با 0 نقد و بررسی | 0 نظر | 0 دانلود | ارسال شده در تاریخ دوشنبه, 05 دی 01

 درباره اغلب شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم معتقدم پیش از شناخت آنها باید ابتدا پدرها و مادرهایشان را شناخت. دیده اید بعضی کتاب ها را که چند جلدی و سلسله وار و مجموعه ای هستند؟ سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری را که آغاز می کنید به شما می گویند اول باید این کتاب را بخوانید بعد آن یکی را و بعد ... تا درک کامل و جامع تری از منظومه فکری استاد مطهری نصیبتان شود. ریاضی ابتدایی را که نخوانید نمی توانید بروید سر کلاس ریاضی متوسطه. پدرها و مادرهای شهدا نیز دقیقاً حکم همین مقدمه را برای ورود به فضای فکری و سیره رفتاری شهدا دارا هستند.


یک بار پدر شهید مدافع حرم، عبدالصالح زارع، درباره نوع نگاهش نسبت به ازدواج مجدد عروس خود و یادگار شهید، مطلبی را گفت که برایم ثابت شد چنین پدر و مادری هستند که می توانند چنین فرزندی رشید و دلداده دین و مکتب حق را تربیت نمایند:


"صالح سفارش کرده بود اگر برایش اتفاقی افتاد، همسرش اختیار کامل دارد که هر جور صلاح می داند برای زندگی خودش تصمیم بگیرد. به ما توصیه کرده بود نگذاریم دینی از او به گردن مان باقی بماند. به او نیز سفارش کرد که نگذارد جای خالی فرزند شهیدمان را احساس کنیم.


بعد از مراسم چهلم صالح چند بار با پدر زهرا صحبت کردم و گفتم ما با این مسأله کنار آمده ایم و خیر و صلاح او را می خواهیم. عمل به دستورات دین از همه چیز برای ما مهم تر است.


به زهرا هم گفتم تو همیشه مثل دختر ما خواهی ماند. اگر ازدواج کردی، عکس صالح را از اتاقت بردار و زیاد از او پیش همسرت تعریف نکن. مبادا غرور او خدشه دار شود. با بچه هم رو راست باشید و از حالا حقیقت را به او بگویید تا وقتی بزرگ تر شد دچار مشکلات روحی نشود.


الان زهرا مثل دختر خودمان به قم می آید و به ما سر می زند. گاهی ما به اصفهان می رویم و به او و همسرش و محمدحسین سر می زنیم. برایشان آرزوی توفیق و سعادت داریم. انشاءالله محمدحسین رهرو راه شهدا بشود."


نظرات 0 نظر

شما هم نظری بدهید
پرونده های ویژه نقد و بررسی آثار شبکه تولیدگران
تمامی حقوق برای تیم مرسلون محفوظ است | 1400 - 2021 ارتباط با ما